Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

«Το σεξ είναι για τους θνητούς, ενώ εγώ είμαι ένας θεός»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ράπερ εξηγεί γιατί έκοψε το πέος του και πήδηξε από το μπαλκόνι.

Πριν από τρεις μήνες ο ράπερ Αντρέ Τζόνσον έκοψε το πέος του και πήδηξε από το μπαλκόνι του διαμερίσματός του στο Λος Άντζελες.
«Το σεξ είναι για τους θνητούς, ενώ εγώ είμαι ένας θεός»

Για πρώτη φορά ο 35χρονος τραγουδιστής εξηγεί τους λόγους που τον ώθησαν σε μια τέτοια πράξη και δίνει λεπτομέρειες για το απίστευτο περιστατικό.

Ο Τζόνσον αποκαλύπτει πως εκείνη τη νύχτα ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών. «Ναι, είχα πάρει ναρκωτικά, αλλά είχα τον απόλυτο έλεγχο. Έκοψα το πέος μου γιατί αυτό ήταν η ρίζα όλων μου των προβλημάτων. Συνειδητοποίησα ότι το σεξ είναι για τους θνητούς, ενώ εγώ είμαι ένας θεός. Αυτού του είδους οι δραστηριότητες, με έβαλαν σε μπελάδες, ενώ εγώ ήρθα σε αυτή τη ζωή για να είμαι θεός».

Όσο για το ότι δεν μίλησε νωρίτερα για το θέμα ανέφερε χαρακτηριστικά: «Οι άνθρωποι με θεωρούσαν τρελό, επομένως δεν ήθελα να μιλήσω για το θέμα». «Δεν ήθελα να σκοτωθώ. Απλά αυτή ήταν η απάντησή μου στους δαίμονες. Είμαι ζωντανός, με ή χωρίς πέος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.