Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Του έκοψαν την ασφάλιση επειδή...είναι ζωντανός

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Με το τεκμήριο ότι ... ζει και αναπνέει έκοψαν την ασφάλιση σε έναν Ηρακλειώτη χρόνιο ασθενή που διαπίστωσε ότι το βιβλιάριο του δεν ισχύει πια, συνεπώς δεν θα μπορεί να κάνει πλέον τις εξετάσεις που έχει ανάγκη σε δημόσιο νοσοκομείο.

Ο άνθρωπος που είναι άνεργος από το 2009 ενημερώθηκε ότι πλέον το βιβλιάριο ασθενείας του δεν ισχύει αφού βάση της φορολογικής του δήλωσης ξεπερνά το εισοδηματικό όριο των 6.000 ευρώ επειδή διαθέτει ένα αυτοκίνητο και είναι... ζωντανός, τεκμήριο το οποίο κοστολογείται 3.500 ευρώ!

Ο ίδιος με επιστολή του στους βουλετές της Κρήτης εξηγεί την κατάσταση ζητώντας την παρέμβασή τους.

Στην επιστολή αναφέρει:

"Κυριοι,

εξ ανάγκης οδηγούμενος, σας παρουσιάζω το πρόβλημα που πρόσφατα ήρθε για μένα και στην πορεία ανακάλυψα ότι απασχολεί ένα σημαντικό αριθμό συμπολιτών μας.

Είμαι χρόνια ασθενής και έχω ανάγκη από μόνιμη φαρμακευτική αγωγή και θεραπεία. Έως πρόσφατα τα αναγκαία για την ασθένεια μου φάρμακα όπως και τις ανάλογες ιατρικές εξετάσεις μου τα παρείχε το τμήμα πρόνοιας του Δήμου Ηρακλείου ,στα κρατικά νοσοκομεία με το βιβλιάριο ασθενείας.

Δυστυχώς όπως με ενημέρωσαν από το τμήμα πρόνοιας το βιβλιάριο μου δεν μπορεί πλέον να ισχύει επειδή έχω υπερβεί τα εισοδηματικά όρια των 6000 ευρώ.

Είμαι άνεργος από το 2009,μεγαλωνω ένα ανήλικο παιδί, έχω ένα παλιό αυτοκίνητο 11 ετών και 0 ευρώ πραγματικό εισόδημα. Το αυτοκίνητο κοστολογείται 4000 ευρώ και επειδή ζω και αναπνέω ακόμα, τεκμήριο διαβίωσης 3500 ευρώ. Σύνολο 7500 ευρώ , άρα για τον νόμο δεν δικαιούμαι πλέον να έχω ασφάλιση. Αυτό είναι εν συντομία το θέμα. Παρακαλώ για τις θετικές σας ενέργειες"


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.