Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Η Αθηνά Οικονομάκου μιλά για τις κρίσεις πανικού και την ψυχοθεραπεία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Άρχισα να μιλάω, να εξωτερικεύω αυτό που νιώθω».

Η Αθηνά Οικονομάκου αποκάλυψε ότι οι κρίσεις άγχους και η υπερκόπωση την έκαναν να απευθυνθεί σε ειδικό.



«Υπήρχαν μέρες που από την έντονη κούραση αισθανόμουν ότι δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Ένιωθα να με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου, να με λούζει κρύος ιδρώτας, να με καταβάλλει το άγχος. Η μεγαλύτερη αγωνία μου ήταν να μην πάθω κρίση πανικού την ώρα που είμαι στη σκηνή ή σε μία ζωντανή εκπομπή και δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω. Το συζήτησα με τον Νίκο (σ.σ. Μουτσινά) και μου σύστησε να κάνω ψυχοθεραπεία. Ξεκίνησα πριν από ενάμιση χρόνο και πιστεύω ότι είναι το καλύτερο δώρο που έχω κάνει στον εαυτό μου», δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ».

«Άρχισα να μιλάω, να εξωτερικεύω αυτό που νιώθω και να το δείχνω, γιατί μέχρι τότε κρατούσα τα πάντα για τον εαυτό μου», πρόσθεσε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.