Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Συγκινεί η ευγενική πράξη ενός χήρου στο Ontario

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πλήρωσε το λογαριασμό ενός ζευγαριού και άφησε ένα συγκινητικό μήνυμα
.
«Δεν με ξέρετε, αλλά η όμορφη σύζυγός μου τα τελευταία 43 χρόνια, έφυγε από τη ζωή την προηγούμενη εβδομάδα. Απόψε δείπνησα μόνος μου για πρώτη φορά. Μου θυμίσατε πώς ήμασταν εμείς πριν πολλά χρόνια. Παρακαλώ αφήστε με να πληρώσω εγώ για το δείπνο σας. Αυτό θα κάνει το πρόσωπο της Carol να χαμογελάσει κι εμένα να χαρώ… για τώρα»… ήταν το συγκινητικό μήνυμα του Καναδού Lee Ballantyne.



Όταν ο 65χρονος, που έχασε πρόσφατα τη γυναίκα του, αποφάσισε να πληρώσει το λογαριασμό του ζευγαριού που καθόταν στο διπλανό τραπέζι, δεν περίμενε ποτέ η ευγενική του πράξη να κάνει τον γύρο του Διαδικτύου.

Ωστόσο, κάποιος φωτογράφισε το συγκινητικό μήνυμα που άφησε ο 65χρονος στο τραπέζι, στο οποίο εξηγεί γιατί πλήρωσε το λογαριασμό. Η φωτογραφία ανέβηκε στο Reddit και η ιστορία συγκίνησε όλο τον κόσμο.

Ο Lee Ballantyne από το Ontario, έχασε τη γυναίκα του Carol στις 30 Δεκεμβρίου. Καθώς έτρωγε μόνος του στο τοπικό εστιατόριο «Cicco’s» είδε ένα ζευγάρι δίπλα του και θυμήθηκε την Carol.

«Απλά ήθελα να γράψω τι ένιωσα εκείνη τη στιγμή γι αυτό το σημείωσα σε μια χαρτοπετσέτα» είπε στο TODAY.com ο Ballantyne. Στην φωτογραφία είναι ο Lee και η Carol Ballantyne και παρακάτω μπορείτε να δείτε τη φωτογραφία με το γράμμα του 65χρονου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.