Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Βουγιούκα: Αν απολυθώ, θα φύγω

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η διαδικασία της κινητικότητας που αφορά στον δημόσιο τομέα και επηρεάζει και τους Έλληνες αθλητές, έχει προκαλέσει αντιδράσεις. Έτοιμη να φύγει από την Ελλάδα είναι η Βάσω Βουγιούκα σε περίπτωση απόλυσής της.

Η πρωταθλήτρια της ξιφασκίας, σε συνέντευξη που παραχώρησε γνωστοποίησε την πρόθεσή της να φύγει για το εξωτερικό, αν χάσει τη θέση της στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να συμπεριλάβει στη λίστα με τους 12.500 δημόσιους υπαλλήλους που θα τεθούν ως το τέλος του μήνα σε κινητικότητα και τους Έλληνες αθλητές που εργάζονται στο δημόσιο, λόγω των επιτυχιών τους στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις.

«Είναι πολύ λυπηρό αυτό που πρόκειται να συμβεί, γιατί εμείς οι αθλητές προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό, ανεβάζουμε την Ελλάδα ψηλά και οι πολιτικοί, ως αντάλλαγμα, μας γυρνούν την πλάτη. Και στις πιο φτωχές χώρες οι διακεκριμένοι αθλητές έχουν κάποια προνόμια. Όλοι όμως έχουμε ανάγκη τη δουλειά! Δεν είναι λύση να απολύεται ο κόσμος. Δεν πιστεύω ότι έτσι θα βγούμε από την κρίση», σχολίασε στην εφημερίδα «Δημοκρατία» η 5η Ολυμπιονίκης του Λονδίνου.

Και συμπλήρωσε: «Εάν απολυθώ, πραγματικά δεν θα έχω τίποτα για να με κρατήσει εδώ. Όλα αυτά τα χρόνια κάνω τα πάντα για να μη φύγω από την πατρίδα μου, όμως, αν χάσω τη δουλειά μου, αναγκαστικά θα το κάνω. Η ομοσπονδία είναι γνωστό ότι αδυνατεί να με πληρώσει, πριμ για τις επιτυχίες μου δεν έχω πάρει, θα χάσω και τη δουλειά μου, οπότε τι να καθίσω να κάνω; Δεν θα μπορώ να αντεπεξέλθω στα έξοδά μου. Θα μείνω άφραγκη».

Σε ερώτηση για το αν προτίθεται να αγωνιστεί με τα χρώματα άλλης χώρας, με αφορμή την προσέγγιση των Τούρκων πριν από μερικούς μήνες, η Βουγιούκα είπε: «Δεν μετανιώνω που αρνήθηκα την πρόταση των Τούρκων (σ.σ.: μαζί με τα μπόνους έφτανε τα 500.000 ευρώ). Πήρα τη σωστή απόφαση εκείνη τη χρονική περίοδο. Είναι κρίμα να έχει φτάσει η ανεργία στο 60% των νέων και να βγαίνουν και να κάνουν δηλώσεις ότι θα βγούμε από την κρίση. Αυτό είναι κοροϊδία».




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.