Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Σοκ τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 για πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Άλλαξε το αρχικό σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 της Ειδικής Επιτροπής που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών και ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα καθώς η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε οχήματα με 1η Άδεια από την 1η/1/2003 βρήκε αντίθετους τόσο τους εισαγωγείς και εμπόρους όσο και στελέχη του οικονομικού επιτελείου καθώς εκτιμούν πως θα έχει τα αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr, το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε πάνω από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.

Μάλιστα στο στόχαστρο αρκετών μελών του οικονομικού επιτελείου έχει εισέλθει η Ειδική Επιτροπή που έχει συσταθεί από το υπουργείο Οικονομικών καθώς το απέτυχε παταγωδώς το πρώτο επίτευγμά της που αφορά στο νέο τρόπο υπολογισμού του Τέλους Ταξινόμησης που είχε ως αποτέλεσμα το «πάγωμα» των εκτελωνισμών καινούριων και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αλλά και των δημοσίων εσόδων!

Ωστόσο η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.

Ειδικότερα σε αυτοκίνητο με 1η Άδεια Κυκλοφορίας το 2007 και κυβισμό 1,3 λίτρου τα Τέλη Κυκλοφορίας 2016 ανέρχονταν σε μόλις 135 ευρώ ενώ με βάση τις εκπομπές ρύπων τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017 ανέρχονται σε 426.3 ευρώ! Η αύξηση υπολογίζεται σε 215,7%!

«Αγκάθι» η κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας

Η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας που υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2 αποτελεί μία κίνηση με πολύ υψηλό ρίσκο για το οικονομικό επιτελείο καθώς σύμφωνα με στελέχη της αγοράς οι καταθέσεις των πινακίδων κυκλοφορίας θα δημιουργήσει μεγάλο έλλειμμα στον προϋπολογισμό καθώς κανένας ιδιοκτήτης ΙΧ που πληρώνει Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ για ένα μοντέλο με κινητήρα 1.250 κ.εκ. να καταβάλει το 2017 Τέλη Κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 426,3 ευρώ!

Παράλληλα η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους θα αλλάξει ριζικά τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου καθώς όλα τα εγχώρια μεταχειρισμένα ΙΧ θα χάσουν την αξία τους και οι εμπορίες αυτοκινήτων θα υποστούν τεράστιες ζημίες.
Να υπενθυμίσουμε πως αυτή τη στιγμή στις εφορίες βρίσκονται πάνω από 750.000 πινακίδες κυκλοφορίας κατατεθειμένες.

Δείτε τους αναλυτικούς πίνακες του Enikonomia.gr με τις αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας που προκύπτουν από τις εκπομπές ρύπων και όχι από τον κυβισμό του κινητήρα.


    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    Daihatsu Sirion 1,0
    118
    120
    115,6
    Subaru Justy 1,0
    118
    120
    115,6
    Honda Jazz 1,2
    125
    135
    150
    Toyota Yaris 1,0
    127
    120
    152,4
    Hyundai Getz 1,1
    130
    135
    156
    Mitsubishi Colt 1,1
    130
    135
    156
    Chevrolet Aveo 1,2
    132
    135
    158,4
    Ford Fiesta 1,25
    133
    135
    159,6
    Opel Corsa 1,0
    134
    120
    160,8
    Fiat Grande Punto 1,2
    139
    135
    166,8
    Renault Clio 1,2
    139
    135
    166,8
    Renault Clio 1,2 TCE
    139
    135
    166,8
    Seat Ibiza 1,2
    139
    135
    166,8
    Skoda Fabia 1,2
    140
    135
    168
    Lancia Ypsilon 1,2 8V
    142
    135
    262,7
    Citroen C3 1,1
    143
    120
    264,5
    Nissan Micra 1,2
    143
    135
    264,5
    VW Polo 1,2
    144
    135
    266,4
    Opel Corsa 1,2
    146
    135
    270,1
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    Honda Jazz 1,4
    128
    135
    153,6
    Mini One 1,4
    128
    135
    153,6
    Mazda 2 1,3
    129
    135
    154,8
    Lancia Ypsilon 1,4 8V
    130
    255
    156
    Ford Fiesta 1,4
    133
    255
    159,6
    Daihatsu Sirion 1,3
    137
    135
    164,4
    Hyundai Getz 1,4
    137
    135
    164,4
    Mitsubishi Colt 1,3
    138
    135
    165,6
    Fiat Gr. Punto 1,4 77
    139
    255
    166,8
    Kia Rio 1,4 5d
    139
    255
    166,8
    Chevrolet Aveo 1,4
    140
    255
    168
    Suzuki Swift 1,3
    140
    135
    168
    Toyota Yaris 1,3
    141
    135
    260,8
    Fiat Gr. Punto 1,4 95
    142
    255
    262,7
    Citroen C3 1,4
    145
    255
    268,2
    Peugeot 207 1,4 95 PS
    145
    255
    268,2
    Citroen C3 1,4 16V
    148
    255
    273,8
    Daihatsu Sirion 1,3 4x4
    148
    135
    273,8
    Opel Corsa 1,4
    149
    255
    275,6
    Seat Ibiza 1,4
    149
    255
    275,6
    Peugeot 207 1,4 75 PS
    150
    255
    277,5
    Peugeot 207 1,4 90 PS
    152
    255
    281,2
    Alfa Romeo MiTo 1,4 155 PS
    153
    255
    283
    Peugeot 1007 1,4
    153
    255
    283
    Nissan Micra 1,4
    154
    255
    284,9
    Suzuki Swift 1,3 4x4
    154
    135
    284,9
    Fiat Grande Punto 1,4 T
    155
    255
    286,7
    Lancia Ypsilon 1,4 16V
    155
    255
    286,7
    Skoda Fabia 1,4
    155
    255
    286,7
    VW Polo 1,4
    155
    255
    286,7
    VW CrossPolo 1,4
    159
    255
    294,1
    Dacia Sandero 1,4
    165
    255
    404,2
    Subaru Justy 1,3 4WD
    166
    135
    406,7
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    BMW 116i
    139
    280
    166,8
    Hyundai i30 1,6
    152
    280
    281,2
    Kia Cee'd 1,6
    152
    280
    281,2
    Mitsubishi Lancer Sports Sedan 1,5
    153
    280
    283
    Opel Astra 1,6
    155
    280
    286,7
    Ford Focus 1,6 Ti-VCT
    157
    280
    290,4
    Mercedes A170 BlueEFFICIENCY
    157
    280
    290,4
    Opel Astra 1,6 Sedan
    158
    280
    292,3
    Citroen C4 1,6
    159
    280
    294,1
    Ford Focus 1,6
    159
    280
    294,1
    Peugeot 308 1,6
    159
    280
    294,1
    Mazda 3 1,6
    162
    280
    396,9
    Nissan Qashqai 1,6
    162
    280
    396,9
    Toyota Corolla 1,6
    162
    280
    396,9
    Citroen C4 1,6 T
    164
    280
    401,8
    Renault Megane 1,6
    164
    280
    401,8
    Lada Aquarius 1,6
    165
    280
    404,2
    Lada Venus 1,6
    165
    280
    404,2
    Nissan Tiida 1,6
    165
    280
    404,2
    Suzuki SX4 1,6
    165
    280
    404,2
    Toyota Auris 1,6
    166
    280
    406,7
    Peugeot 308 1,6 T 150 PS
    167
    280
    409,1
    Volvo C30 1,6
    167
    280
    409,1
    Audi A3 1,6
    169
    280
    414
    Subaru Impreza 1,5
    176
    280
    431,2
    Chevrolet Lacetti 1,6
    178
    280
    436,1
    Citroen C4 Sedan 1,6
    179
    280
    438,5
    Peugeot 308 GT
    180
    280
    441
    Seat Leon 1,6
    180
    280
    441
    Opel Astra 1,6 T
    185
    280
    514,3
    VW Beetle 1,6
    185
    280
    514,3
    Alfa Romeo 147 1,6
    194
    280
    539,2
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τλέλη Κυκλοφορίας
    Toyota Prius 1,5
    104
    -
    101,9
    BMW 316i
    142
    280
    262,7
    Mercedes C 180 BlueEFFICIENCY
    156
    280
    288,6
    VW Passat 1,4 TSI
    157
    255
    290,4
    Skoda Octavia 5 1,6 FSI
    158
    280
    292,3
    Opel Vectra 1,6
    163
    280
    399,3
    Skoda Octavia 1,4
    163
    255
    399,3
    Skoda Octavia 5 1,4
    167
    255
    409,1
    Skoda Octavia 1,6
    169
    280
    414
    Chevrolet Lacetti 1,4 4d
    171
    255
    418,9
    Volvo S40 1,6
    171
    280
    418,9
    Toyota Avensis 1,6
    172
    280
    421,4
    Skoda Octavia 5 1,6 MPI
    176
    280
    431,2
    Ford Mondeo 1,6
    177
    280
    433,6
    Chevrolet Lacetti 1,6 4d
    178
    280
    436,1
    Opel Insignia 1,6
    179
    280
    438,5
    Renault Laguna 1,6
    180
    280
    441
    Seat Toledo 1,6
    185
    280
    514,3
    Opel Insignia 1,6 T
    186
    280
    517
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    Mazda 6 1,8
    159
    280
    294,1
    Audi A4 1,8 TFSI 120 PS
    169
    300
    414
    Audi A4 1,8 TFSI 160 PS
    169
    300
    414
    Toyota Avensis 1,8
    171
    300
    418,9
    Opel Vectra 1,8
    173
    300
    423,8
    Volvo S40 1,8
    174
    300
    426,3
    Skoda Octavia 5 1,8 TFSI
    176
    300
    431,2
    Dodge Caliber 1,8
    177
    300
    433,6
    Alfa Romeo 159 1,8
    179
    300
    438,5
    Mercedes C 200 K
    180
    300
    441
    VW Passat 1,8 TSI
    180
    300
    441
    Peugeot 407 1,8
    183
    300
    508,7
    Saab 9-3 Sport Sedan 1,8i
    183
    300
    508,7
    Opel Insignia 1,8
    184
    300
    511,5
    Citroen C5 1,8
    188
    300
    522,6
    Skoda Octavia 1,8 T
    189
    300
    525,4
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    Skoda Superb 1,4 TSI
    157
    255
    290,4
    BMW 520i
    163
    690
    399,3
    Skoda Superb 1,8 TSI
    180
    300
    441
    Kia Magentis 2,0
    184
    690
    511,5
    Dodge Avenger 2,0
    185
    690
    514,3
    Opel Signum 1,8
    185
    300
    514,3
    Audi A6 2,0
    187
    690
    519,8
    Skoda Superb 1,8 TSI 4x4
    189
    300
    525,4
    Subaru Legacy 2,0
    202
    690
    616,1
    Chevrolet Epica 2,0
    205
    690
    625,2
    Volvo S60 2,0 T
    212
    690
    646,6
    Saab 9-5 2,0 T
    214
    690
    652,7
    Μάρκα / Μοντέλο
    Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.
    Ισχύοντα Τέλη Κυκλοφορίας
    Νέα Τέλη Κυκλοφορίας
    Kia Sportage 2,0
    194
    690
    539,3
    Honda CR-V 2,0
    195
    690
    542,1
    China Motors CEO-3 2,4
    196
    690
    544,8
    Hyundai Tucson 2,0
    197
    690
    547,6
    Subaru Forester 2,0
    198
    690
    550,4
    Suzuki Gr. Vitara 2,0 Wagon
    199
    690
    553,2
    VW Tiguan 1,4 TSI
    199
    255
    553,2
    Toyota RAV4 2,0
    202
    690
    616,1
    Nissan Qashqai 2,0 4x4
    204
    690
    622,2
    Jeep Compass 2,4
    206
    690
    628,3
    Jeep Patriot 2,4
    206
    690
    628,3
    Nissan X-Trail 2,0
    208
    690
    634,4
    Suzuki Gr. Vitara 2,4 Wagon
    208
    690
    634,4
    VW Tiguan 2,0 TSI 170 PS
    213
    690
    649,6
    VW Tiguan 2,0 TSI 200 PS
    213
    690
    649,6
    BMW X3 2,0
    215
    690
    655,7
    Chevrolet Captiva 2,4
    222
    690
    677,1
    Seat Altea Freetrack 2,0 TFSI
    223
    690
    680,1
    BMW X3 2,5 si
    224
    960
    683,2
    Citroen C-Crosser 2,4
    225
    690
    686,2
    Mitsubishi Outlander 2,4
    225
    690
    686,2
    Peugeot 4007 2,4
    225
    690
    686,2
    Opel Antara 2,4
    229
    690
    698,4
    Nissan X-Trail 2,5
    230
    690
    701,5
    Renault Koleos 2,5
    237
    690
    722,8
    Mazda CX-7 2,3
    243
    690
    741,1
    Hyundai Santa Fe 2,7
    248
    920
    756,4
    Subaru Forester 2,5
    248
    960
    756,4
    Kia Sorento 2,4
    259
    690
    963,4
    SsangYong Actyon 2,3
    259
    690
    963,4
    SsangYong Rexton 2,3
    272
    690
    1.011,8



Πηγή: http://www.enikonomia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.