Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η μικρή είναι ακόμα στο νοσοκομείο" λέει η θεία της Μαρίας

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η θεία της μικρής Μαρίας μίλησε στην εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα" και τόνισε ότι δεν μπορεί να καταλάβει τον λόγο που η ανιψιά της βρίσκεται ακόμα στο νοσοκομείο "Παίδων".

"Η Μαρία είναι καλά στην υγεία της και το μόνο που ζητάει είναι τη μητέρα και τον πατέρα της" τόνισε η θεία της 4χρονης.

"Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που εξαντλούν όλη αυτή την αυστηρότητα. Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για ένα ανήλικό παιδί και θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους, αλλά για εμάς είναι το παιδί μας και θέλουμε να το πάρουμε σπίτι μας και να συνεχίσουμε τη ζωή μας" σημείωσε.

Δείτε το βίντεο από το STAR:



------------

Μητέρα μικρής Μαρίας: Θέλω πίσω το παιδί μου


«Θέλω πίσω το παιδί μου» δήλωσε η μητέρα της μικρής Μαρίας στην κάμερα του Star.

«Άφησα το παιδί μου στον άντρα μου και εκείνος το έχασε για 1-2 λεπτά από τα μάτια του. Στη συνέχεια εγώ και ο άντρας μου φωνάζαμε αλλά δεν ήρθε ποτέ. Εγώ πιστεύω ότι μας το πήρανε», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Δείτε το βίντεο:




Πηγή: http://www.enikos.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.