Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Γονείς αποκαλύπτουν ότι μετάνιωσαν που έκαναν παιδιά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι εξομολογήσεις που προκάλεσαν αντιδράσεις.

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας χρήστης δημοσίευσε στην ιστοσελίδα Quora την εξής ερώτηση: «Τι είναι αυτό για το οποίο έχετε μετανιώσει που έχετε παιδιά; Μερικοί άνθρωποι που έχουν παιδιά κοιτώντας πίσω το χρόνο εύχονται να μην τα είχαν κάνει ποτέ. Πώς είναι αυτό;» και οι απαντήσεις που δόθηκαν διαβάστηκαν πάνω από 300.000 φορές.

Η Βικτώρια ήταν η πρώτη που απάντησε, λέγοντας ότι ήταν τόσο απελπισμένη να κάνει ένα μωρό που παντρεύτηκε τον πρώτο άνθρωπο που ενδιαφέρθηκε να αποκτήσει παιδί μαζί της. «Η βιολογική παρόρμηση ήταν πάρα πολύ ισχυρή», είπε. «Αρκετά ισχυρή για να με κάνει να αγνοήσω τα κραυγαλέα «κόκκινα σημαιάκια» που ο πλέον πρώην σύζυγός μου πετούσε σε μένα συνεχώς, καθώς αγνοούσα το γεγονός ότι είχα περάσει τα προηγούμενα 27 χρόνια, επιμένοντας ότι δεν ήθελα παιδιά. Ήμουν η τρομερή μεγαλύτερη ξαδέρφη και τα πολύ νεότερα ξαδέρφια μου με λάτρευαν. Ήμουν η φοβερή θεία για τα ανίψια μου, τα οποία εξακολουθούν να λένε ότι θα ήθελαν να είμαι μαμά τους. Σκέφτηκα ότι έτσι θα ήμουν και σαν γονιός. Έκανα λάθος», είπε και δήλωσε ότι σχεδόν αμέσως μετά τη γέννηση συνειδητοποίησε ότι είχε κάνει σοβαρά λάθη.



Όπως αποκάλυψε, είχε παντρευτεί τον λάθος άνθρωπο με τον οποίο δεν ταίριαζε καθόλου και συνειδητοποίησε ότι δεν ήταν γεννημένη για να γίνει μητέρα. «Ένιωσα και εξακολουθώ να αισθάνομαι σαν να έκανα ένα λάθος», παραδέχτηκε. Ωστόσο, όπως λέει, αγαπά την κόρη της και προσπαθεί να τη μεγαλώσει σωστά. «Αγαπώ την κόρη μου. Αν κάτι συνέβαινε σε αυτήν, θα ήμουν απαρηγόρητη. Θα ήθελα να πεθάνω μαζί της αν πέθαινε», έγραψε μεταξύ άλλων. Η Βικτώρια επίσης δήλωσε ότι η κόρη της δεν έχει ιδέα για το πώς αισθάνεται και είναι προσεκτική για να μην αποκαλυφθεί ποτέ.



Ένας μπαμπάς πρόσθεσε επίσης την ιστορία του, λέγοντας ότι η γέννηση του γιου του τον «βούτηξε» στη δυσαρέσκεια και την κατάθλιψη». Πριν αποκτήσει το δικό του παιδί αγαπούσε τα άλλα παιδιά και ήταν πάντα ο τύπος που θα έπαιζε με όλα τα παιδιά σε ένα πάρτι. Ωστόσο, ο ίδιος δεν ήθελε δικό του όπως ούτε και η γυναίκα του, η οποία όταν άρχισε να πλησιάζει τα 40, είχε μια «ακατανίκητη επιθυμία» για να γίνει μαμά. Μετά από αρκετές εξωσωματικές και πολλά έξοδα, συνέλαβε και γέννησε ένα υγιές αγοράκι.

«Αμέσως βυθίστηκα σε μια φαινομενικά ατέρμονη δίνη και κατάθλιψη. Η κατάθλιψη ήταν τόσο σοβαρή που είδα ψυχίατρο και πήρα φαρμακευτική αγωγή», είπε και πρόσθεσε: «Απλά σιχαίνομαι να είμαι γονιός τόσο πολύ. Είμαι σχεδόν 10 χρόνια τώρα, και απλά σκέφτομαι ότι είναι άλλα οκτώ χρόνια και μετά θα πάει Πανεπιστήμιο».



Μια άλλη μητέρα προσέθεσε ότι είναι ευχαριστημένη με το πώς είναι σήμερα ο γιος της αλλά εξακολουθεί να εκφράζει τη λύπη της που τον απέκτησε. «Λυπάμαι για το γεγονός ότι είμαι τόσο κακός γονέας», παραδέχτηκε και πρόσθεσε: «Του άξιζαν περισσότερα από ό,τι ήμουν σε θέση να του δώσω. Μετανιώνω που έκανα παιδιά γιατί δεν ήμουν έτοιμη στα 23 και επειδή είμαι πάρα πολύ εγωίστρια για να ενδιαφέρομαι πραγματικά για τα συναισθήματα κάποιου άλλου εκτός από τα δικά μου».

Μια άλλη γυναίκα που έχει πλέον αποξενωθεί από την κόρη της είπε ότι εύχεται να μην είχε ξοδέψει τόσο πολύ χρόνο και ενέργεια στο μεγάλωμά της. Επιπλέον κατηγόρησε τη μητέρα και τις αδελφές της ότι έχουν επηρεάσει την κόρη της να μην της μιλάει.



Τα σχόλια των γονιών που παραδέχτηκαν ότι μετάνιωσαν που έκαναν παιδιά προκάλεσαν πολλές αντιδράσεις από άλλους χρήστες.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.