Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Πώς πραγματικά είναι το γυναικείο σώμα μετά τη γέννα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Φωτογραφίες που δίχασαν.

Όταν η Julie Bhosale δημοσίευσε αρετουσάριστες φωτογραφίες της μετά τη γέννηση του γιου της, οι αντιδράσεις την εξέπληξαν. Κάποιοι της έγραψαν πως το μπλογκ της μπορεί να αποθάρρυνε άλλες γυναίκες να κάνουν παιδιά. «Δεν νομίζω ωστόσο πως το να σωπαίνει κανείς για τις αλήθειες της μητρότητας θα βοηθήσει τις γυναίκες να διαχειριστούν τις μεγάλες αλλαγές», τονίζει η ίδια.

«Επέστρεψα στη δουλειά μου όταν ο γιος μου ήταν 12 εβδομάδων και με δυσκόλευαν οι αλλαγές στο σώμα μου, παρά τις γνώσεις μου ως διατροφολόγος, τότε κατάλαβα πως και άλλες γυναίκες θα πρέπει να ένιωθαν έτσι», γράφει.

«Είναι μεγάλη η πίεση να επιστρέψεις στα ρούχα που φορούσες πριν την εγκυμοσύνη μόλις γεννήσεις αλλά η εμφάνιση είναι μόνο ένα κομμάτι της ιστορίας. Ακόμα και οι γυναίκες που είναι τυχερές και ξαναέχουν επίπεδη κοιλιά μετά τη γέννα, είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν ζητήματα με τις ορμονικές αλλαγές, την κούραση, τον πόνο στο στήθος και το rollercoaster των συναισθημάτων».

«Οπότε, όταν δύο χρόνια αργότερα έμεινα έγκυος στον δεύτερο γιο μου, αποφάσισα να καταγράψω τη σκληρή και όμορφη αλήθεια- brutiful είναι ο όρος που χρησιμοποιεί, από το brutalκαι το beautiful- για τις πρώτες ημέρες της μητρότητας. Ζήτησα από τον άνδρα μου να φωτογραφίζει το σώμα μου από τη γέννα έως 14 εβδομάδες μετά. Η εμπειρία κάθε γυναίκας είναι διαφορετική και ο στόχος μου ήταν να καταγράψω τη δική μου αλήθεια- χωρίς φίλτρα και χωρίς να προσποιηθώ πως τα είχα όλα υπό έλεγχο», συνεχίζει.

«Μόλις ο γιος μου έγινε 14 εβδομάδων πήρα μια βαθιά ανάσα και πάτησα publish. Το επόμενο πρωί είδα πως το μπλογκ μου είχε διαβαστεί 200.000 φορές, μέσα σε μία εβδομάδα το είχαν διαβάσει περισσότεροι από ένα εκατομμύριο άνθρωποι. Η ανταπόκριση ήταν τρομερή, κάποιοι με επέκριναν πως θα αποθαρρύνω άλλες γυναίκες από το να κάνουν παιδιά αλλά οι έρευνες λένε πως όταν οι γυναίκες ξέρουν τι να περιμένουν και είναι προετοιμασμένες για όσα θα συμβούν μετά τη γέννα, αυτό τις διευκολύνει σε μια δύσκολη περίοδο. Πολλές γυναίκες νιώθουν ευάλωτες μετά τη γέννα ενώ είναι τόσες οι προσδοκίες για το τι θα πρέπει να κάνουν για να είναι «καλές» μητέρες και σύζυγοι.

Κι έτσι θέλω να ενθαρρύνω τις γυναίκες να τρώνε σωστά και να φροντίζουν τους εαυτούς τους μαζί με όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ως μαμάδες. Θέλω οι γυναίκες να μοιράζονται τα καλά και τα κακά και να υποστηρίζουν η μία την άλλη σε αυτές της όμορφες αλλά και σκληρές ημέρες της μητρότητας. Πάνω από όλα θέλω οι μητέρες να ξέρουν αυτό: είστε όμορφες, είστε εκπληκτικές, είστε μητέρες».
















Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.