Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Η ανορεξία όπως είναι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μητέρα έδωσε στη δημοσιότητα τις φωτογραφίες της 15χρονης κόρης της.

Έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες της 15χρονης κόρης της, η οποία αναρρώνει από τη φρικτή διατροφική διαταραχή της ανορεξίας. Η μητέρα της ανήλικης, με αυτό τον τρόπο θέλει να προστατέψει και άλλα νεαρά κορίτσια από το απίστευτο δράμα που η ίδια έζησε.

Ο λόγος για τη Βρετανίδα Kim Waddington, η οποία πήρε τη δύσκολή απόφαση να δημοσιεύσει τις φωτογραφίες της κόρης της Emma, μετά τη νίκη της τελευταίας με την αρρώστια της ανορεξίας.

Η ανήλικη, είχε κατακλιστεί από την εμμονή του «τέλειου σώματος» με αποτέλεσμα να φτάσει να ζυγίζει μόλις 30 κιλά και κάτι ελάχιστα γραμμάρια. Ήταν μάλιστα σε τέτοιο βαθμό η διαταραχή, που χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο δυο φορές. Σήμερα, η νεαρή Emma επιθυμεί, μέσα από τις εικόνες που δημοσίευσε με τη συγκατάθεσή της η μητέρα της, να βοηθήσει και άλλα κορίτσια που πάσχουν από ανορεξία.

«Δεν θα ήθελα κανείς να περάσει αυτό που πέρασα εγώ», λέει η Εμμα και προσθέτει: «Πήγα στην κόλαση. Έχω συνειδητοποιήσει ότι ήμουν δυστυχισμένη όταν είχα χάσει τόσο βάρος. Αλλά έχω μάθει τόσα πολλά από αυτά που έχω περάσει και αν η ιστορία μου μπορούσε να βοηθήσει κάποιον που έχει χτυπηθεί από την ανορεξία, θα ήμουν χαρούμενη. Είμαι 10 φορές πιο ισχυρή από ότι πριν».

Η Emma πλέον ζυγίζει τουλάχιστον 50 κιλά.












Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.