Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Το δράμα της 64χρονης που την παράτησε ο 26χρονος σύζυγός της

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ξόδεψε ένα σκασμό λεφτά για το γάμο και λίγους μήνες μετά εκείνος έγινε Λούης.

«Έψαχνα για αγάπη. Ένα άτομο για να μοιραστώ τη ζωή μου. Και ήταν συναρπαστικό» εξομολογείται η 64χρονη Patricia που κλαίει και οδύρεται σήμερα στο βρετανικό ριάλιτι αφού το 26χρονος σύζυγός της από την Τυνησία την παράτησε λίγους μήνες μετά το γάμο τους.

Όλα ξεκίνησαν όταν η 64χρονη συνταξιούχος μπήκε σε σάιτ γνωριμιών και ανάμεσα στους άλλους ξεχώρισε τον 26χρονο Τυνήσιο. «Νόμιζα ότι είχα βρει αυτόν που θα περνούσα μαζί του την υπόλοιπη ζωή μου», είπε στην εκπομπή του Chanel 5.

«Στις πρώτες μας επικοινωνίες μου έδειχνε τη ρομαντική του πλευρά και ότι με αγαπούσε. Στις τρεις εβδομάδες μου ζήτησε να πάω στην Τυνησία για διακοπές. Νόμιζα ότι η ηλικία ήταν απλά ένας αριθμός. Έτσι και αλλιώς με έκανε να νιώθω καλά γιατί ήταν νεότερος από εμένα και αισθανόμουν ότι το μόνο που έχει σημασία είναι ότι αγαπάμε ο ένας τον άλλον».

Παρά το γεγονός ότι υπέφερε από οστεοαθρίτιδα, έξι μήνες μετά έβγαλε εισιτήριο για Τυνησία.

«Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Όταν τον είδα στο αεροδρόμιο που με περίμενε τον ερωτεύτηκα. Αν και είχα πάει μόνο για πέντε ημέρες, όταν μου ζήτησε να τον παντρευτώ σκέφτηκα... γιατί όχι».



Ο γάμος έγινε το 2012 και η Patricia ισχυρίζεται ότι αισθάνθηκε σαν πριγκίπισσα, παρά το γεγονός ότι πλήρωσε μόνη της όλα τα έξοδα του γάμου. «Είναι το όνειρο κάθε γυναίκας να πάει σε μια άλλη χώρα και να παντρευτεί έναν πολύ νεότερό της άνδρα. Ήταν υπέροχα και ήμουν πραγματικά χαρούμενη», λέει.

Όμως το όνειρό της γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη καθώς η 64χρονη γυναίκα αναγκάστηκε να επιστρέψει στη Μεγάλη Βρετανία χωρίς τον σύζυγό της. Ύστερα από οκτώ μήνες ο σύζυγός της κατάφερε να εξασφαλίσει μια βίζα επισκέπτη αλλά τίποτα δεν ήταν όπως πριν.

«Δεν επικοινωνούσαμε. Ήταν σαν να μην ήταν εδώ. Ο γάμος ήταν ένας εφιάλτης. Μου έκανε καβγά ακόμα κι όταν μιλούσα με την κόρη μου... ».

Παρά το γεγονός ότι έβλεπε ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά και παρά το γεγονός ότι είχε ξοδέψει πολλά λεφτά για το γάμο, τα εισιτήρια, το φαγητό αποφάσισε να μην δώσει χρήματα για ανανέωση της βίζας του.

Στη συνέχεια εκείνος της ανακοίνωσε ότι φεύγει για να ζήσει με τους φίλους του στο Πόρτσμουθ. «Ένιωσα απολύτως κενή. Ένιωσα πως με είχε χρησιμοποιήσει και ότι είμαι βλάκας», λέει σήμερα η Patricia.

Από την πλευρά του ο σύζυγός της, Mondher, μιλώντας στην εκπομπή, τόνισε ότι ο γάμος του με την Patricia κατέρρευσε εξαιτίας καταστάσεων που δεν βρίσκονταν υπό τον έλεγχό του, ότι την αγαπούσε και ότι δεν την παντρεύτηκε για τα λεφτά της.




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.