Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Τρανσέξουαλ μαθητής αυτοκτόνησε εξαιτίας bullying

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το σημείωμα αυτοκτονίας του έγινε viral.

Ο τρανσέξουαλ μαθητής Λυκείου Zander Mahaffey (γεννήθηκε Sandra Nicole), αυτοκτόνησε αφού ανέβασε στα social media (Tumblr) το συγκινητικό σημείωμα αυτοκτονίας.



To κείμενο είναι γεμάτο με κατηγορίες, αναφερόμενος στα ψυχολογικά τραύματα από τον σεξιστικό εκφοβισμό που δεχόταν από μέλη της οικογένειας του.

Οι τεθλιμμένοι φίλοι και συμμαθητές του άτυχου 15χρονου από τη Τζόρτζια των ΗΠΑ, που έβαλε τέλος στη ζωή του την περασμένη Κυριακή, έφτιαξαν ένα μπλογκ προκειμένου σε αυτό να γράφουν τις σκέψεις τους.

Επιπλέον, το hashtag #HisNameWasZander, έχει πάνω από 7000 posts στο Twitter και το σημείωμα αυτοκτονίας του έγινε, μακάβριο, viral.

«Είμαι αγόρι, αν και ο κόσμος δεν με βλέπει έτσι. Αλλά ξέρω ότι κατά βάθος είμαι αγόρι», αναφέρει αρχικά στο σημείωμα αυτοκτονίας και συνεχίζει: «Είναι 15 ετών, αγαπώ το ίντερνετ, και τα βίντεο γκέιμς επίσης. (…) Είμαι ασέξουαλ και … δε ξέρω γιατί γράφω όλα αυτά…. Αν δημοσιευτεί αυτό, σημαίνει ότι είμαι νεκρός. Πιθανότατα από υπερβολική δόση φαρμάκων… θέλω να δραπετεύσω. Οι περισσότεροι φίλοι μου γνωρίζουν ότι έχω θέματα με τη μητέρα μου. Η μητέρα μου είναι σωματικά ανάπηρη … αλλά παρόλα αυτά με πονάει. Όχι σωματικά, αλλά ψυχολογικά. Προσπαθώ, προσπαθώ πολύ μερικές φορές. Δεν είμαι τέλειος, εντάξει; Κάνω λάθη, πολλά λάθη…. Πονάει να σου λέει η ‘μητέρα’ σου να σε κατηγορεί όταν παθαίνει κρίσεις πανικού και να σε αποκαλεί «καθυστερημένο’… πονάει πολύ όταν φωνάζει μέχρι δακρύων..Ίσως πρέπει να σταματήσεις να μου φωνάζεις… (…) Πονάει να μισείς τη μητέρα σου… Αν είναι να πεθάνει κάποιος, ανάμεσα σε εμένα και τη μητέρα μου, καλύτερα να είμαι εγώ. Ελπίζω να καταλάβει πόσο πολύ με είχε ανάγκη και μου φερόταν σαν να ήμουν σκουπίδι. Θέλω να παρακαλάς να επιστρέψω, για συγχώρεση. Αλλά δεν θα το κάνω. Θέλω να πεθάνεις. Θα ήθελα να είχες πεθάνει εδώ και καιρό… Γιατί μου το κάνεις αυτό, είσαι η μαμά μου, υποτίθεται ότι με αγαπάς… Αντίο για πάντα…».

Δείτε το κείμενο εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.