Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Είναι μόνη, παρθένα και έχει τουλάχιστον δύο παιδιά

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Βανέσα Τρέιλ είναι 36 χρόνων, μόνη, παρθένα, χωρίς να έχει κάνει ποτέ μια σοβαρή σχέση και καμία επιθυμία να γίνει μητέρα. Ωστόσο έχει τουλάχιστον δύο παιδιά. Πώς;



Όταν ήταν μικρή, η Βανέσα Τρέιλ παρακολούθησε τη μητέρα της να δίνει αίμα κι έτσι αποφάσισε ότι, όταν μεγαλώσει θα βοηθάει κι αυτή τους άλλους ανθρώπους.

Τρεις δεκαετίες αργότερα, η Βανέσα είναι μόνη, παρθένα, χωρίς να έχει κάνει ποτέ μια σοβαρή σχέση και καμία επιθυμία να γίνει μητέρα.

Ωστόσο, έχει δωρίσει σχεδόν 50 ωάρια σε ανθρώπους που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά. Η Βανέσσα, που έχει διδακτορικό στην ιστορία του Μεσαίωνα και εργάζεται στο πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, έδωσε τα ωάρια της σε μια κλινική εξωσωματικής γονιμοποίησης για να βοηθήσει ζευγάρια που προσπαθούν να συλλάβουν.

Η 36χρονη ήξερε ότι δεν ήθελε ποτέ να κάνει παιδιά χρειάστηκε ωστόσο περισσότερο από ένα χρόνο για να αποφασίσει τελικά να απευθυνθεί στο κέντρο της Αναπαραγωγικής Ιατρικής της Γλασκόβης.

Η ιδέα της ήρθε πρώτη φορά πριν από πέντε χρόνια, διαβάζοντας ένα άρθρο σχετικά με τη διαδικασία σε ένα περιοδικό .

«Ήξερα ήδη ότι δεν θέλω παιδιά. Μου αρέσουν τα παιδιά αλλά βρίσκω τα μωρά βαρετά και την ιδέα μιας εγκυμοσύνης αταίριαστη με μένα. Είμαι πολύ πιο χαρούμενη διαβάζοντας ένα βιβλίο.

Δεν υπήρξα ποτέ κάτι άλλο από εργένισσα και δεν χρειάστηκε ποτέ να ανησυχήσω για τα αισθήματα κάποιου άλλου ανθρώπου».

Η Βανέσσα, που είναι ομοφυλόφιλη, δεν είχε ποτέ σχέση που να έφτασε μέχρι το σεξ. Στη δεκαετία των 20 της, άρχισε να την ενδιαφέρει όλο και λιγότερο το να κοιμηθεί με κάποιον.

«Όταν μίλησα ανοιχτά για την ομοφυλοφιλία μου, διάφοροι γοητευτικοί άνδρες και γυναίκες με ρωτούσαν πώς το ξέρω ότι δεν θα απολαύσω το σεξ. Αν λες ότι είσαι ασεξουαλικός, σε ρωτάνε συχνά πώς το ξέρεις. Ίσως να μου άρεσε, αλλά δεν νιώθω ότι θέλω να μάθω. Ίσως άμα βρω τον κατάλληλο άνθρωπο. Νομίζω ότι μου αρέσει η συντροφικότητα. Έχω πολλούς καταπληκτικούς φίλους αλλά δεν είμαι κανενός ο σημαντικός άνθρωπος».

Πάντως η Βανέσα ήταν χαρούμενη που έφερε ευτυχία σε άλλα ζευγάρια και τουλάχιστον δύο γυναίκες έχουν μείνει έγκυες χάρη στην προσφορά της.

Εν τω μεταξύ πολλοί πιστεύουν ότι τα παιδιά είναι δικά της γιατί δώρισε τα αβγά.

«Έχω χαρτιά που αποδεικνύουν ότι τα παιδιά δεν είναι δικά μου. Δεν είμαι η μητέρα. Είμαι προετοιμασμένη να μου χτυπήσει κάποιο την πόρτα σε 16 χρόνια από τώρα.

Από τη δική μου πλευρά, είναι απλά ένα αβγό. Ακόμα και αν κάποια έχουν γονιμοποιηθεί και χρησιμοποιηθεί, αυτό δεν με αφορά. Από τη στιγμή που αφαιρέθηκαν, δεν έχω κανένα ενδιαφέρον γι' αυτά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.