Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Ξυλοκόπησαν την “ζωντανή Μπάρμπι”

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

H Ουκρανή Valeria Lukyanova, που έχει μεταμορφωθεί σε μια ζωντανή κούκλα «Μπάρμπι» υποστήριξε ότι της επιτέθηκαν άγνωστοι και την χτύπησαν με μανία κοντά στο σπίτι της.

Το 28χρονο μοντέλο, που έχει γίνει γνωστό γιατί παρά την εξωπραγματική ομοιότητά της με την διάσημη κούκλα και τις μη φυσιολογικές αναλογίες της επιμένει ότι δεν έχει κάνει καμία επέμβαση εκτός από την αύξηση του στήθους της, δέχτηκε επίθεση μετά από απειλητικά μηνύματα που της είχαν στείλει.

«Βρισκόμουν στην είσοδο του σπιτιού μου και ήμουν έτοιμη να βάλω τον κωδικό για να ανοίξει η πόρτα όταν δύο άντρες μου επιτέθηκαν μέσα στο σκοτάδι» λέει η Valeria. «Δεν μου μίλησαν, ούτε προσπάθησαν να με ληστέψουν. Με χτύπησαν και άρχισαν να με πνίγουν. Ευτυχώς εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ένας γείτονάς μου και τράπηκαν σε φυγή» διηγείται.

Η ίδια πιστεύει ότι αυτό που τους ενοχλεί είναι η εμφάνισή της και τώρα σκέφτεται να την αλλάξει. «Χρειάζομαι λίγους μύες» λέει η «Μπάρμπι», «θα μου άρεσε να μοιάζω με αμαζόνα ή με μια ελληνίδα πολεμόχαρη θεά».

Δείτε τις φωτογραφίες 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.