Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Έγκυος… «κατά συρροή»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η 37χρονη που έχει εθιστεί στην παρένθετη μητρότητα - Δείτε τις φωτογραφίες.

Η Tara Sawyer από τη Βρετανία είναι τόσο εθισμένη στις εγκυμοσύνες που δεν θέλει να σταματήσει να εγκυμονεί και να γεννά!

Ήδη η 37χρονη έχει φέρει στον κόσμο επτά παιδιά, τέσσερα από τα οποία είναι δικά της, και είναι πανευτυχής όταν η κοιλιά της… φουσκώνει. Όταν δεν είναι έγκυος, η Tara νιώθει άδεια και ανυπομονεί για μια εγκυμοσύνη- αλλά όχι και για ένα μωρό.

Την τελευταία 2ετία, η 37χρονη έχει γεννήσει τρία παιδιά για λογαριασμό δύο ζευγαριών και δεν σχεδιάζει να σταματήσει να γεννά για άλλους. Μάλιστα, παρά τη νομοθεσία που προβλέπει κάποιας μορφής αμοιβή για την παρένθετη μητέρα, η Tara απολαμβάνει τόσο τη διαδικασία που το κάνει δωρεάν.

«Είναι εθιστική η παρένθετη μητρότητα», λέει στη Daily Mail, «είναι συναρπαστική η στιγμή που το τεστ βγαίνει θετικό, είναι εκπληκτικό το συναίσθημα όταν δίνεις ένα παιδί σε κάποιον που το θέλει απεγνωσμένα, κι εγώ νιώθω στα καλύτερά μου όταν είμαι έγκυος».

Η Tara άρχισε να σχεδιάζει την επόμενη εγκυμοσύνη της μόλις λίγες εβδομάδες αφότου έφερε στον κόσμο τα δίδυμα αγόρια της τον Ιανουάριο και ελπίζει να είναι και πάλι έγκυος πριν αλλάξει η χρονιά.

Το πρώτο μωρό που γέννησε- ως παρένθετη μητέρα- πριν από δύο χρόνια ήταν βιολογικά δικό της αλλά η ίδια δεν ένιωθε μητρική αγάπη απέναντί του. «Δεν νιώθω πως δίνω ένα μωρό αλλά πως το επιστρέφω. Δεν στεναχωριέμαι όταν δίνω ένα μωρό που δεν ήταν ποτέ δικό μου», λέει.

«Η παρένθετη μητρότητα μου φαινόταν η τέλεια λύση, εγώ θα απολάμβανα την εγκυμοσύνη μου και ένα ζευγάρι θα έπαιρνε το παιδί του», προσθέτει.

Υποστηρικτικός απέναντι στη… μανία της Tara με την εγκυμοσύνη και τη γέννα παιδιών για άλλους είναι και ο σύζυγός της Matt Sawyer. Με τη στήριξή του η 37χρονη μπήκε στο Facebook κι άρχισε να ψάχνει σελίδες για την παρένθετη μητρότητα. Λίγες εβδομάδες μετά συνάντησε ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων που ήθελαν απελπισμένα ένα παιδί.

Η Tara προσέφερε δικό της ωάριο και υποβλήθηκε σε τεχνητή γονιμοποίηση στο σπίτι της στο Cambridgeshire. Το τεστ βγήκε θετικό και το μωρό παραδόθηκε στους μπαμπάδες του.

Η 37χρονη δεν ανησυχεί για τις συνέπειες της εγκυμοσύνης στο σώμα της και λέει πως είναι σήμερα σε καλύτερη φόρμα από ό,τι ήταν στα 20 της.

«Είμαι στα καλύτερά μου όταν είμαι έγκυος, παίρνω βιταμίνες, πάω για κολύμπι, κάνω γιόγκα, τρώω υγιεινά», εξηγεί.
Μόλις γέννησε η Tara άρχισε αμέσως να νιώθει την έλλειψη. Όχι του μωρού αλλά της κοιλιάς! Κι έτσι μπήκε και πάλι στο Facebook και γνώρισε άλλο ένα ζευγάρι που δεν μπορούσε να αποκτήσει παιδί. Η γνωριμία αυτή κατέληξε στη γέννηση των δίδυμων αγοριών τον Ιανουάριο.

«Συζητάω και με άλλο ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων και ελπίζω να είμαι έγκυος για λογαριασμό τους έως το τέλος του χρόνου. Ξέρω πως όταν τα παιδιά μεγαλώσουν θα θέλουν απαντήσεις, ειδικά η βιολογική μου κόρη. Αποφασίσαμε να είμαστε ανοιχτοί, θα απαντήσω σε κάθε ερώτηση που θα μου γίνει- αλλά θα είμαι σαφής ως προς το ότι δεν είμαι η μητέρα τους», τονίζει.

Δείτε τις φωτογραφίες












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.