Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Δύσκολες ώρες για τον Πέτρο Κωλέτη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μία νέα περιπέτεια υγείας έχει οδηγήσει τον Πέτρο Κωλέτη εδώ και περίπου 10 μέρες σε γνωστό θεραπευτήριο στα βόρεια προάστια, όπου νοσηλεύεται μέχρι σήμερα.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής και παραγωγός καλείται αυτή τη φορά να παλέψει παράλληλα με δύο διαφορετικά προβλήματα υγείας και μία επικείμενη επέμβαση, παρ' όλα αυτά δεν έχει χάσει στιγμή την πίστη και το κουράγιο του.



Οι φίλοι του, όπως ο Σταμάτης Σπανουδάκης με τη σύζυγό του Ντόρι, η Μιρέλλα Παπαοικονόμου, αλλά και το ζεύγος Πλέσσα, φροντίζουν να βρίσκονται στο πλευρό του, όταν, όμως, πέφτει το βράδυ, οι ώρες γίνονται αιώνας και ο Πέτρος δίνει μόνος του τη σκληρή μάχη στο κρεβάτι του πόνου με τη μοναξιά και τον ίδιο του τον εαυτό.

«Στην αρχή ήμουν για δύο μήνες σε νοσοκομείο των βορείων προαστίων με δύσπνοιες», λέει ο Πέτρος Κωλέτης στην «Espresso», εξηγώντας πως άρχισε η περιπέτεια με την υγεία του. «Βγήκα για 18 μέρες κι επειδή δεν μπορούσα να αυτοεξυπηρετηθώ, με φιλοξένησαν στο σπίτι τους ο Σταμάτης και η Ντόρι Σπανουδάκη, στην Παιανία.

Οι δυσκολίες στην αναπνοή συνεχίστηκαν, γι' αυτό και επέστρεψα στο νοσοκομείο, καθώς οι γιατροί θεώρησαν πως υπήρχε πρόβλημα στο θυροειδή μου και έπρεπε να χειρουργηθώ.

Έτσι μεταφέρθηκα σε άλλο ιδιωτικό θεραπευτήριο, προκειμένου να κάνει την επέμβαση ο Περικλής Νομικός, που είναι ωτορινολαρυγγολόγος και φίλος μου. Εκείνος θεώρησε ότι δεν συμβαίνει κάτι με το θυροειδή, διαγνώστηκε δύσπνοια κόπωσης, μου έκαναν όλων των ειδών τις εξετάσεις κι ακόμη ψάχνουν να βρουν την αιτία. Με παρακολουθούν, επίσης, ο πνευμονολόγος Χρυσόστομος Μελισσηνός, ο ενδοκρινολόγος Κωνσταντίνος Τσίγκος και η παθολόγος Ελένη Γιαμαρέλλου».

Ο Πέτρος Κωλέτης δεν σταματά εδώ τις αποκαλύψεις, αφού, όπως λέει, την ερχόμενη Τετάρτη και δεδομένου ότι θα έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα της αναπνοής, θα χειρουργηθεί στο λάρυγγα, καθώς οι γιατροί του διέγνωσαν λευκοπλακία. Πρόκειται για την πιο κοινή προκαρκινική βλάβη του στοματικού βλεννογόνου, αλλά, όπως ενημερώθηκε από τους ειδικούς, «όλα θα πάνε καλά, καθώς η επιστήμη έχει προχωρήσει πολύ».

«Το άσχημο είναι πως όλα αυτά έχουν συμβεί σε μία περίοδο που πολλά νέα παιδιά μου ζητάνε να συνεργαστούμε και να κάνουμε τραγούδια. Έχω ήδη προσληφθεί και στη Δημόσια Τηλεόραση.

Ανακοινώθηκε το όνομά μου στους προσληφθέντες, μέχρι που μου έτυχε αυτό. Μερικές φορές η τύχη είναι περίεργη. Βγαίνοντας, όμως, από εδώ, θα είμαι καλά», επισημαίνει ο θαρραλέος παραγωγός.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.