Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

«Είμαι ο Ηλίας και είμαι καλά!»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τη διαβεβαίωση πως ο τραυματισμός του στο κεφάλι δεν είναι τόσο σοβαρός όσο… ακούγεται έδωσε ο Ηλίας Αναστασάκος μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6. «Θέλω να επιστρέψω το συντομότερο», πρόσθεσε.



Στο άκουσμα της διάγνωσης περί εγκεφαλικής θλάσης μετά τον τραυματισμό του Ηλία Αναστασάκου στον αγώνα του Εργοτέλη με τον Παναιτωλικό ήταν έντονη η ανησυχία για την κατάσταση του πολύπειρου φορ. Ο ίδιος, ωστόσο, παρουσιάζεται καθησυχαστικός και μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 φάνηκε να αντιμετωπίζει με χιούμορ την περιπέτειά του.

«Είμαι ο Ηλίας Αναστασάκος και είμαι καλά», δήλωσε χαριτολογώντας ξεκαθαρίζοντας πως το πρόβλημά του είναι λιγότερο σοβαρό από ό,τι ακούγεται. «Ήθελα να μιλήσω γιατί έχει πάρει μια διάσταση το θέμα, που δεν κάνει καλό ούτε σε μένα ούτε σε δικούς μου ανθρώπους», τόνισε ο 36χρονος φορ.

«Δεν έχω δει τη φάση, αποφεύγω γιατί μου είπαν ότι ήταν πολύ άσχημη. Ό,τι ξέρω είναι από ό,τι μου έχουν περιγράψει άλλοι. Έγινε μια φάση σε ένα κόρνερ, με χτύπησε ο Μπικέι και δεν κατάλαβα ότι είχα πάθει κάτι. Έπαιξα μέχρι το 85’, δεν αισθανόμουν τίποτα, ούτε στη συνέχεια, ούτε την επόμενη μέρα. Επειδή ήταν άσχημο το πέσιμο είπαμε να κάνω μια εξέταση, που έδειξε εγκεφαλική θλάση. Ο χειρουργός που είδε την εξέταση είπε πως είμαι μια χαρά και δεν έχω πρόβλημα. Όμως επειδή είναι κάτι που μπορεί να το ξαναπάθω παίζοντας μπάλα, μου είπε να μείνω για κάποιο διάστημα εκτός δράσης», ανέφερε.

Όσο για το τι θα γίνει από εδώ και στο εξής, τόνισε: «Σε 20 μέρες θα κάνω μια μαγνητική για να δούμε αν έχει φύγει το ράγισμα. Μπορεί να επιστρέψω και νωρίτερα. Θα πάμε βήμα προς βήμα, επειδή το κεφάλι είναι… επικίνδυνο πράγμα και ο γιατρός μού είπε να προσέχω. Πολλοί που παθαίνουν κάτι τέτοιο συνεχίζουν να παίζουν μπάλα και δεν έχουν το παραμικρό πρόβλημα. Ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό κι αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί. Βλέποντας με τον καιρό εγώ θέλω να επανέλθω και όσο το συντομότερο γίνεται».

Τέλος, σχολιάζοντας την πορεία του Εργοτέλη είπε: «Έχουμε μπλέξει λίγο, αλλά ελπίζω με τις προσθήκες και την αλλαγή προπονητή να βελτιωθούν τα πράγματα. Εύχομαι στο τέλος να χαμογελάσουμε. Δεν είμαι ειδικός να κρίνω τι φταίει και δεν συνεχίσαμε το καλό μας ξεκίνημα. Πολλά φταίνε, αλλά δεν είναι ώρα για να αναλύσουμε τι φταίει. Σημασία έχει να βγούμε δυνατοί και να πανηγυρίσουμε το στόχο μας στο τέλος της σεζόν».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.