Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Έστειλε μήνυμα σε μπουκάλι και πήρε απάντηση... 23 χρόνια μετά!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Χριστουγεννιάτικη έκπληξη.

Δεκάχρονη μαθήτρια ήταν η Zoe Averianov από τη Βρετανία, όταν πέταξε στη θάλασσα ένα σφραγισμένο μπουκάλι που περιείχε ένα γράμμα προς όποιον το έβρισκε. Η Averianov είχε πετάξει το μπουκάλι στις 12 Σεπτεμβρίου του 1990, ταξιδεύοντας για διακοπές από το Hull προς το Βέλγιο, με φέρι.

Τα Χριστούγεννα φέτος έλαβε μια απρόσμενη απάντηση στο τότε μήνυμά της, 23 χρόνια μετά!

Η απάντηση ερχόταν από ένα ζευγάρι στην Ολλανδία- μέχρι εκεί είχε ταξιδέψει το μπουκάλι της.

«Αγαπητέ, το όνομά μου είναι Zoe Lemon», είχε γράψει η 10χρονη. «Γράψε μου σε παρακαλώ, θα μου άρεσε πολύ. Είμαι δέκα χρονών και μου αρέσει το μπαλέτο και να παίζω φλάουτο και πιάνο. Έχω ένα χάμστερ που το λένε Sparkle κι ένα ψάρι που το λένε Speckle».

Η απάντηση έλεγε: «Αγαπητή Zoe, χθες κατά τον περίπατό μου στην παραλία με τη σύζυγό μου, είδαμε ανάμεσα στα αντικείμενα που είχε ξεβράσει η θάλασσα ένα μικρό πλαστικό μπουκάλι με το μήνυμά σου».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.