Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Όλοι στο πλευρό του Σούμι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο Γερμανός πιλότος της Formula 1 δίνει τον κρισιμότερο αγώνα της ζωής του με πρώην και νυν οδηγούς να του συμπαραστέκονται με μηνύματα μέσω του twitter.

Μάσα: «Ο Θεός να προστατέψει τον αδερφό μου»

Ο Φελίπε Μάσα ήταν με τον Γερμανό μαζί στην Φεράρι με τον Βραζιλιάνο να τιτιβίζει: «Παρακαλάω τον Θεό να προστατέψει τον αδερφό μου. Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση στον Μίκαελ».

Αλόνσο: «Γίνε γρήγορα καλά Μίκαελ»

Ο Φερνάντο Αλόνσο οδήγησε και αυτός τη Φεράρι και περιμένει να ακούσει σύντομα καλά νέα για την κατάσταση της υγείας του Σουμάχερ: «Γίνε γρήγορα καλά Μίκαελ! Ελπίζω να ακούσω σύντομα κάποια καλά νέα», έγραψε στο Twitter.

Γκροζάν: «Ολες οι σκέψεις μου είναι στον Σούμι»

Ένας άλλος οδηγός της Φόρμουλα 1, ο Ρομέιν Γκροζάν έγραψε για τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού: «Ολες οι σκέψεις μου είναι στον Σούμι και την οικογένεια του. Ελπίζω να γίνει σύντομα καλά.

Φέτελ: «Σαν πατέρας μου»

Ο... «μικρός Σούμι», Σεμπάστιαν Φέτελ πόσταρε αρκετές φωτογραφίες που είναι στο πλευρό του Μίκαελ Σουμάχερ και έγραψε για τον συμπατριώτη του: «Ο Μίκαελ ήταν σαν πατέρας μου στη Φόρμουλα 1. Ηταν (και θα είναι) δίπλα μου σε κάθε στάδιο της καριέρας μου».

Λεμπ: «Ταχύτατη ανάρρωση»

Ο Σεμπαστιάλ Λεμπ δεν είναι οδηγός της Φόρμουλα 1, όμως, εύχεται ταχύτατη ανάρρωση στον Σούμι:«Ολοι ευχόμαστε ο Μίκαελ Σουμάχερ να έχει μια ταχύτατη ανάρρωση. Είμαι σίγουρος πως ο κόσμος του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα κοιμηθεί απόψε άβολα».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.