Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Εξασφάλισε μετάλλιο ο Γκιώνης

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

«Γράφει» ιστορία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα πινγκ-πονγκ.

Μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης στο Σβέσατ εξασφάλισε ο Παναγιώτης Γκιώνης. Το… όνειρο για τον Έλληνα αθλητή συνεχίζεται, καθώς με εκπληκτική εμφάνιση κατάφερε να επικρατήσει του Πορτογάλου Τιάγκο Απολόνια με 4-2 σετ και να βρεθεί στα ημιτελικά της διοργάνωσης.



Ο Γκιώνης θα… παλέψει την Κυριακή για την είσοδό του στον τελικό της διοργάνωσης με αντίπαλο τον Λευκορώσο Βλαντιμίρ Σαμσόνοφ. Ο Έλληνας αθλητής έχει κάνει τόσο μεγάλη εντύπωση σε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, που μετά τη νίκη του επί του Πορτογάλου, από τα μεγάφωνα έπαιζε το συρτάκι.

Τα σετ: 11-7, 11-5, 8-11, 11-6, 7-11, 16-14.

Μετά το τέλος του αγώνα και τη μεγάλη του επιτυχία ο Γκιώνης δήλωσε:

«Τώρα ηρέμησα! Κουράστηκα πολύ, δεν ήθελα με τίποτα να πάει το παιχνίδι στο 3-3, γιατί δεν θα είχα τις απαιτούμενες δυνάμεις και γι’ αυτό βιάστηκα λίγο σε ματς μπολ που είχα. Ευτυχώς έφτασα στον μεγάλο μου στόχο και είμαι πανευτυχής. Νιώθω διπλή χαρά γιατί μετά από το ασημένιο στο ομαδικό κατάφερα να εξασφαλίσω μετάλλιο και στο απλό επίσης για πρώτη φορά στην καριέρα μου. Είχα πει ότι η κλήρωση ήταν δύσκολη, όμως για μένα είχε πολύ μεγάλη σημασία και βαρύτητα η νίκη στον 2ο γύρο επί του Γκάρντος, τον οποίο δεν είχα νικήσει ποτέ! Μου έδωσε φτερά, κατάλαβα ότι είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και απέναντι σε πιο βατούς παίκτες μπορούσα να φτάσω ακόμα πιο ψηλά. Δικαιώνονται όλοι οι κόποι μου, αποδίδουν τους καλύτερους καρπούς στο Σβέσατ όλες οι θυσίες μου, όλες οι προσπάθειές μου αυτά τα χρόνια. Τώρα θα πάρω ανάσες γιατί έχω δώσει πάρα πολλά παιχνίδια με μεγάλη διάρκεια και θα προσπαθήσω να συγκεντρωθώ για τη νέα κόντρα με τον Σαμσόνοφ γιατί ίσως να μη μου ξαναδοθεί ευκαιρία για είσοδο στον τελικό. Ο «Βλάντι» είναι φοβερός παίκτης βέβαια, είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον νικήσω δεύτερη φορά στην ίδια διοργάνωση, αλλά θα τα δώσω όλα γι’ αυτό».


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.