Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

«Θα σε δω στα όνειρά μου, γιε μου...»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ο 2χρονος Logan έφυγε από τη ζωή δύο ημέρες μετά το γάμο των γονιών του.

Η ιστορία του μικρού Logan Stevenson είχε προκαλέσει ρίγη συγκίνησης όταν πριν λίγες ημέρες έγινε γνωστό πως οι γονείς του επέσπευσαν το γάμο τους για να προλάβουν να τον έχουν κοντά τους, καθώς οι γιατροί έδιναν στο αγοράκι μερικές εβδομάδες ζωής.

Ο γάμος έγινε το Σάββατο και ο 2χρονος είχε το ρόλο του κουμπάρου.

Τη Δευτέρα το βράδυ, όπως έγραψε στο προφίλ της στο Facebook η μητέρα του Christine Swidorsky Stevenson, ο 2χρονος Logan άφησε την τελευταία του πνοή μέσα στην αγκαλιά της, στο σπίτι της οικογένειας κοντά στο Pittsburgh.

Το άτυχο αγοράκι έπασχε από λευχαιμία και άλλες επιπλοκές στην υγεία του.

«Ο Logan έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Δευτέρας, με την οικογένειά του και τους αγαπημένους του δίπλα του», ανέφερε εκπρόσωπος της οικογένειας.

«Είναι πλέον με τους αγγέλους και δεν πονάει πια», έγραψε η μαμά του στη σελίδα της στο Facebook.  


«Θα σε δω στα όνειρά μου, γιε μου...»

Σύμφωνα με τη Huffington Post, ο Logan άρχισε να δυσκολεύεται να αναπνεύσει και η μητέρα του κάλεσε γιατρό που είπε στους γονείς πως είχε φτάσει η ώρα για τον μικρό.

«Ο Sean κι εγώ τον κρατούσαμε στην αγκαλιά μας όλη την ημέρα. Πήρε την τελευταία του ανάσα ενώ τον είχα στα χέρια μου», έγραψε η μαμά του, ευχαριστώντας παράλληλα όλους όσοι στήριξαν την οικογένεια. «Σας αγαπάμε όλους για όλες τις προσευχές που κάνατε για μας και που νοιαστήκατε για μας, ο θεός να σας ευλογεί. Και πιο πολύ απ’ όλους ο θεός ας ευλογεί τον Logan, θα σε δω στα όνειρά μου γιε μου».

Το ζευγάρι είχε προγραμματίσει να παντρευτεί τον Ιούλιο του 2014 αλλά άλλαξαν τα σχέδιά τους όταν οι γιατροί τους είπαν πως ο γιος τους είχε μόλις τρεις εβδομάδες ζωής. Η Christine και ο Sean ήθελαν ο Logan να τους δει να παντρεύονται και να είναι μέσα στις οικογενειακές φωτογραφίες.

Ο 2χρονος είχε διαγνωστεί με οξεία μυελογενή λευχαιμία λίγο μετά τα πρώτα του γενέθλια. Έπασχε από αναιμία Fanconi, μία σπάνια ασθένεια που συχνά οδηγεί στον καρκίνο.

Τον περασμένο μήνα μία εξέτασε αποκάλυψε έναν μεγάλο όγκο στο νεφρό του κι έτσι οι γιατροί προειδοποίησαν την οικογένειά πως δεν έμενε πολύς χρόνος για το αγοράκι. Οι γονείς του πέρασαν τις τελευταίες ημέρες μαζί του στο σπίτι τους…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.