Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Έστειλαν μήνυμα σε... μακαρίτισσα πως τελειώνει η ταλαιπωρία της με τη σύνταξη!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Παπαδάκης: Τα έχω πάρει. Δεν είμαι καλά, παίρνω χάπια... 
Ένα μήνυμα που έφτασε στην εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1» έκανε τον Γιώργο Παπαδάκη να ξεσπάσει. Στο μήνυμα ο αποστολέας ανέφερε ότι «Με μεγάλη χαρά σας λέμε ότι αλλάζει ο τρόπος συνταξιοδότησής σας. Τέρμα η ταλαιπωρία για εσάς». Όμως, η συνταξιοδότηση αφορούσε τη νεκρή σύζυγό του αλλά δεν είχε… κοπεί. Γι’ αυτό ο αποστολέας ζητούσε τη βοήθεια της εκπομπής.

Τότε, ο παρουσιαστής ξέσπασε και άρχισε να λέει: «Τρελαίνομαι. Γι’ αυτό με βλέπετε και εκρήγνυμαι. Τα έχω πάρει. Δεν είμαι καλά. Εγώ παίρνω χάπια. Μα να λένε σε μακαρίτισσα τέρμα η ταλαιπωρία σου;», είπε.

Το θέμα σχολίασε ο Νικήτας Κακλαμάνης λέγοντας ότι έχει περάσει τα ίδια. «Έχετε ξεχάσει ότι αγωνιστήκαμε τέσσερις μήνες με την αδερφή μου για να έρχεται ο πατέρας μου; Αναγκάστηκε να επικαλεστεί εμένα η αδερφή μου για να σταματήσουν να μας δίνουν τη σύνταξή του», ανέφερε χαρακτηριστικά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.