Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Διορθώθηκε το ηχογραφημένο μήνυμα για ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Οι ασφαλισμένοι χρεώνονταν χωρίς να εξυπηρετούνται.

Διορθώθηκε, μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, το ηχογραφημένο μήνυμα κρατήσεων για ιατρικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου οι ασφαλισμένοι να μην χρεώνονται αδικαιολόγητα.

Ειδικότερα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έγινε αποδέκτης παραπόνων από ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι όταν καλούσαν σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες προκειμένου να κλείσουν ιατρικά ραντεβού, δεν ενημερώνονταν από το ηχογραφημένο μήνυμα ότι η υπηρεσία δεν παρέχεται το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έτσι όταν συνδέονταν με υπάλληλο εξυπηρέτησης, αυτός απλά τους ενημέρωνε ότι θα πρέπει να ξανακαλέσουν σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, και ως εκ τούτου χρεώνονταν χωρίς να έχουν εξυπηρετηθεί.

Μετά από την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η «ΟΤΕ Α.Ε.- E-VALUE Α.Ε.» προέβη σε τροποποίηση του μηνύματος. «Μήνυμα χωρίς χρέωση 14784. Για ραντεβού καλέστε τις εργάσιμες ημέρες 07:00 με 19:00. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες, παρακαλώ περιμένετε. 0,98 ευρώ ανά κλήση ανεξαρτήτου διάρκειας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.