Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

«Τα ογκίδια στο στήθος μου ήταν αποτέλεσμα ορμονοθεραπείας»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Β. Σταμάτη λέει πως αρρώστησε στις προσπάθειές της να κάνει παιδί.

Στην επιθυμία της να κάνει παιδί αποδίδει η Βίκυ Σταμάτη το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει με το στήθος της.

Η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου σπάει τη σιωπή της και μιλά στην εφημερίδα Espresso για τη διπλή μαστεκτομή στην όποια υπεβλήθη πριν από λίγες ημέρες στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας».

Και αποκαλύπτει ότι το περιβάλλον του πρώην υπουργού δεν του επέτρεπε να αποκτήσει τρίτο παιδί.

«Ήθελα να μείνω έγκυος, αλλά ως το 2000 που παντρεύτηκα δεν επέτρεπε το περιβάλλον του άνδρα μου να κάνει τρίτο παιδί. Μετά ξεκίνησα εξωσωματικές. Ο γιατρός μου έλεγε: ‘’Βίκυ, δεν μπορώ να εγγυηθώ για τους μαστούς σου’’. Εγώ του απαντούσα ότι θα πληρώσω κάθε τίμημα. Το ογκίδια στο στήθος μου ήταν αποτέλεσμα της ορμονοθεραπείας που έκανα, για αυτό υποβλήθηκα στη διπλή μαστεκτομή. Λέτε να έκανα εφτά ώρες χειρουργείο για να φαίνομαι όμορφη;» δηλώνει η ίδια.

Η κ. Σταμάτη τονίζει στη συνέντευξη της «τρία είναι τα πολυτιμότερα πράγματα του ανθρώπου: η οικογένεια του, η υγεία του και η ελευθερία του, εγώ έχασα και τα τρία».

Παράλληλα ξεσπά κατά των δημοσιευμάτων που είναι εναντίον της, βάζοντας στο στόχαστρό της τα κοινωνικά δίκτυα και τον «ανεξέλεγκτο τρόπο που λειτουργούν».

«Έχω γίνει σάκος του μποξ, έχω δεχθεί ακόμα και ρατσιστικές επιθέσεις». Προσθέτει μάλιστα πως όλα τα δημοσιεύματα για τις σπατάλες χιλιάδων ευρώ σε κουρτίνες και υφάσματα είναι κατασκευασμένα και συκοφαντικά. Είναι ποινικό αδίκημα να έχει καναπέ στο σπίτι σου;»

Η Βίκυ Σταμάτη αρνείται κατηγορηματικά την κατηγορία που τη βαραίνει για ‘’ξέπλυμα’’ βρόμικου χρήματος και δηλώνει ότι ποτέ δεν καταχράστηκε δημόσιο χρήμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.