Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Αυτή είναι η πραγματική Ραπουνζέλ!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τέσσερα χρόνια μάκραινε τα μαλλιά της που είναι σχεδόν ένα μέτρο.

Μόνο με τη Ραπουνζέλ θα μπορούσε να παρομοιάσει κανείς την 8χρονη Bohdana Stotska. Η μικρή μάκραινε τα μαλλιά της για σχεδόν τέσσερα χρόνια και πλέον αυτά έχουν μήκος όσο περίπου και το ύψος της, δηλαδή ένα μέτρο! «Λατρεύω τα μαλλιά μου γιατί κανείς δεν έχει τόσο μακριά μαλλιά όσο εγώ» λέει η Bohdana.

Η μητέρα της Olga χρειάζεται μισή ώρα για να χτενίσει τα μαλλιά της κόρης της και τις περισσότερες φορές της κάνει μία κοτσίδα ώστε αυτά να μην μπλέκονται.

Αλλά ο μεγαλύτερος… μπελάς είναι το λούσιμο μία φορά κάθε δέκα μέρες. Η διαδικασία αυτή διαρκεί δύο ώρες με χρήση δυναμωτικού σαμπουάν και conditioner!

«Δεν χρησιμοποιούμε χημικά προϊόντα, μόνο προϊόντα για μωρά» λέει η 39χρονη μητέρα, που μετακόμισε πριν από ένα χρόνο στο Λονδίνο από την Ουκρανία.

Στην Ουκρανία η μικρή δεν είχε τόση αποδοχή από τις φίλες της, όσο έχει στο Λονδίνο. «Οι συμμαθήτριές της ενθουσιάστηκαν και τώρα η Bohdana θεωρεί προσόν της τα μαλλιά της, τα οποία μάλιστα μου λέει να μην πειράζω» λέει η μητέρα της 8χρονης.

Η Ραπουνζέλ αρνείται να κόψει τα μαλλιά της, αλλά η μητέρα της πιστεύει ότι μια μέρα θα τα βαρεθεί. «Θέλει να είναι δημοφιλής, να είναι το κέντρο της προσοχής» λέει.

«Ο κόσμος μου λέει ότι θα ήθελε να έχει μαλλιά σαν τα δικά μου και οι φίλοι μου προσπαθούν να με αντιγράψουν, θέλουν συνέχεια να αγγίζουν τα μαλλιά μου» λέει η 8χρονη.

Η μητέρα της πιστεύει ότι σε λίγο καιρό τα μαλλιά της θα είναι πιο μακριά από το ύψος της, αφού η μικρή αρνείται να τα κουρέψει. «Τα μαλλιά της μεγαλώνουν πιο γρήγορα από την ίδια» λέει η 39χρονη Olga.
Όπως εξηγεί ένας από τους λόγους που άφησε την κόρη της να μακρύνει τόσο τα μαλλιά της είναι εξαιτίας ενός ονείρου που είχε. «Όταν ήμουν έγκυος έκλεισα τα μάτια μου και φαντάστηκα να έχω μια κόρη που είχε πολύ μακριά μαλλιά. Έδειχνε ακριβώς όπως η κόρη μου» λέει η 39χρονη.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.