Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Η ανέκφραστη δασκάλα

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Δε μπορεί να μαλώσει ή να γελάσει με τους μαθητές της.

Η Jane Barlow από το Staffordshire της Μεγάλης Βρετανίας υποφέρει από μια σπάνια ασθένεια, εξαιτίας της οποίας δε μπορεί να θυμώσει ή να αστειευτεί με τους μαθητές της, καθώς οποιαδήποτε ξαφνική αλλαγή στα συναισθήματά της μπορεί να την… κοιμίσει!

Η 36χρονη δασκάλα πάσχει από μια παρενέργεια της ναρκοληψίας, μιας μορφής διαταραχής ύπνου, γνωστή ως καταπληξία, η οποία προκαλείται από ξαφνική εναλλαγή συναισθημάτων, όπως σοκ, ντροπή ή ακόμη και γέλιο!

Η Jane κινδυνεύει ανά πάσα στιγμή να πέσει στο έδαφος ανήμπορη να κινηθεί, να δει ή να μιλήσει, καθώς «καταρρέουν» ο θωρακικοί της μύες.



Παρά την ασθένειά της η Jane καταφέρνει να «φέρνει βόλτα» τους άτακτους μαθητές της στο γυμνάσιο που εργάζεται.

Στο παρελθόν της είχε τύχει να καταρρεύσει σε σχολείο που εργαζόταν, όμως με την πάροδο των χρόνων έχει βρει έναν τρόπο να ελέγχει τον εαυτό της.



«Χρησιμοποιώ διάφορες μεθόδους τώρα, όπως για παράδειγμα να χτυπώ ρυθμικά το πόδι μου στο έδαφος για να έχω κάτι στο μυαλό μου για να παραμένω συγκεντρωμένη, γιατί όταν το κάνω αυτό καταφέρνω να “σταματήσω” τον εαυτό μου από το να καταρρεύσω» λέει η ίδια.



«Όλοι μου οι φίλοι γνωρίζουν για την κατάστασή μου και με προειδοποιούν αν πρόκειται να πουν κάποιο ανέκδοτο ώστε να συγκεντρωθώ σε κάτι άλλο» είπε ακόμη.

Πριν από λίγους μήνες δημιούργησε ένα γκρουπ στο Facebook για να ενημερώνει γονείς που έχουν παιδιά με ναρκοληψία και να τους δίνει οδηγίες για το πώς να αντιμετωπίζουν την κατάστασή τους στο σχολείο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.