Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Πήγε σε τηλεοπτική εκπομπή για να χάσει βάρος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.


Προσπαθεί να καταπολεμήσει τον εθισμό του στο φαγητό.

Ο 25χρονος Rob Gillet είναι εθισμένος στο… φαγητό. Ιδιαίτερη αδυναμία δείχνει στα μπισκότα και τα γλυκά με αποτέλεσμα να έχει φτάσει να ζυγίζει 227 κιλά, ενώ το ύψος του δεν ξεπερνά το 1,60!

Ο νεαρός άντρας δε μπορεί να αντισταθεί στα αναψυκτικά και τα κέικ και καταναλώνει καθημερινά περίπου 7.000 θερμίδες, ποσότητα σχεδόν τρεις φορές μεγαλύτερη από τη συνιστώμενη για έναν άντρα της ηλικίας του.

Μάλιστα η μέση του μετρήθηκε στα 1,98 μέτρα!

Οι ειδικοί συνιστούν ότι ο δείκτης μάζας σώματος ενός υγιούς ανθρώπου πρέπει να είναι κάτω από 25, ενώ του υπερμεγέθη Rob είναι… 86!

«Είμαι εθισμένος στα γλυκά, στις σοκολάτες, τα μπισκότα και κάθε είδους κέικ. Μερικές φορές που αρέσει να τρώω και πίτες. Και όσο κι αν δε μου αρέσει αυτό που βλέπω στον καθρέφτη, όταν έχω μπροστά μου φαγητό… απλά δεν μπορώ να αντισταθώ και… τρώω, τρώω και ξανατρώω!» λέει ο ίδιος.



Στεναχωριέται που δεν μπορεί να αποκτήσει φιλενάδα και το ρίχνει στον ύπνο για να ξεχνιέται. «Δε μιλάω σε γυναίκες. Δεν έχει νόημα. Θέλω να χάσω βάρος για να μπορώ να “χωρέσω” σε φυσιολογικά ρούχα και να αρχίσω να βγαίνω έξω και να γνωρίζω κόσμο» προσθέτει.

«Όμως… μου αρέσει το φαγητό. Αυτό είναι το πρόβλημά μου. Μου αρέσουν πολύ τα μακαρόνια μπολονέζ που μου κάνει η γιαγιά μου. Πιστεύω ότι κι εκείνη μου δίνει να τρώω περισσότερο απ’ όσο πρέπει, αλλά αυτό κάνουν οι γιαγιάδες… κακομαθαίνουν!» συνεχίζει.



Προκειμένου να καταφέρει να χάσει βάρος ο Rob συμμετέχει στο τηλεοπτικό σόου του Channel 4 «Supersize v Superskinny» με τη βοήθεια του γιατρού Dr Christian Jessen.

Μετά από μερικές ημέρες στην κλινική διατροφής ο Rob επέστρεψε σπίτι του με ένα διαιτολόγιο… 3.000 θερμίδων! Μέχρι στιγμής έχει χάσει σχεδόν 13 κιλά και 25 εκατοστά από τη μέση του.

«Πλέον τρέφομαι πιο υγιεινά. Καταναλώνω πολλά φρούτα και λαχανικά. Έχω κόψει τις “αηδίες” και τα γλυκά. Δε μου λείπουν. Είμαι πιο δραστήριος απ’ ό,τι πριν και πηγαίνω για κολύμπι τρεις φορές την εβδομάδα. Νιώθω ήδη καλύτερα και θέλω να χάσω κι άλλα κιλά» τόνισε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.