Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Θρίλερ με το αεροσκάφος της EgyptAir - Το χρονικό και τα σενάρια της συντριβής

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Περιπλέκεται το μυστήριο γύρω από τα αίτια της συντριβής του αεροσκάφους της EgyptAir. Το αεροσκάφος των Αιγυπτιακών αερογραμμών, με 56 επιβάτες και 10μελές πλήρωμα, χάθηκε από τα ραντάρ, ενώ βρισκόταν στα 37.000 πόδια, 7 μίλια νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου.

Αργά το απόγευμα, δύο αντικείμενα πορτοκαλί χρώματος εντοπίστηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, σε απόσταση 200- 230 μιλίων νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του FIR της Αιγύπτου, από αιγυπτιακό αεροσκάφος που συμμετέχει στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροπλάνου της Egyptair.

Όπως μετέδωσε ο Πάρις Καρβουνόπουλος στον Real Fm 97,8 τα δύο πλαστικά κομμάτια είναι είτε σωσίβια, είτε κομμάτια από τις λαστιχένιες «τσουλήθρες» που χρησιμοποιούνται σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και εντοπίστηκαν σε μια περιοχή, 50 μίλια νοτιοανατολικά από το σημείο που χάθηκε το ίχνος του αεροσκάφους.

Στην περιοχή όπου βρέθηκαν τα αντικείμενα σπεύδει η φρεγάτα του πολεμικού ναυτικού «Νικηφόρος Φωκάς».

Τα σενάρια της συντριβής

Κανείς δεν γνωρίζει, μέχρι στιγμής, αν πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια ή για τεχνική βλάβη. Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου ανέφερε ότι η συντριβή του αεροσκάφους είναι πιθανότερο να οφείλεται σε τρομοκρατική ενέργεια παρά σε τεχνικό πρόβλημα.

«Αν αναλύσουμε διεξοδικά όλα τα δεδομένα, η πιθανότητα μίας τρομοκρατικής ενέργειας είναι μεγαλύτερη από μία τεχνική βλάβη. Όταν θα συγκεντρώσουμε όλα τα στοιχεία θα γνωρίζουμε την αλήθεια» είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του Γάλλος ερευνητής τόνισε ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να επέβαινε βομβιστής – καμικάζι στο αεροσκάφος της Egyptair. «Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα στο αεροσκάφος της Egyptair να υπήρχε βόμβα ή να επέβαινε βομβιστής αυτοκτονίας» δήλωσε ο πρώην επικεφαλής της ομάδας διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων της Γαλλίας, Jean-Paul Troadec στο Europe 1.

«Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να καταρρίφθηκε από πύραυλο, όπως συνέβη στο αεροσκάφος Malaysia Airlines τον Ιούλιο» πρόσθεσε.

Και η Μόσχα «βλέπει» τρομοκρατική ενέργεια πίσω από τη συντριβή, με τον διευθυντή της ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας (FSB) Αλεξάντερ Μπορτνίκοφ, να δηλώνει χαρακτηριστικά: «Φαίνεται πως αυτή είναι τρομοκρατική ενέργεια, που είχε αποτέλεσμα τον θάνατο 66 πολιτών από 12 χώρες».

Ωστόσο, ο εμπειρογνώμονας Πολ Τσαρλς, μιλώντας στο BBC υποστήριξε ότι πρόκειται για μηχανική βλάβη και ότι «κάτι συνέβη στο πιλοτήριο».

Ο κ.Τσάρλς δεν απέρριψε πλήρως το ενδεχόμενο της τρομοκρατικής επίθεσης, ωστόσο δήλωσε, αποκωδικοποιώντας τις τελευταίες κινήσεις του αεροσκάφους, ότι το πιθανότερο είναι ο πιλότος «να ενεπλάκη με κάποιον τρόπο σε κάποιο συμβάν στο πιλοτήριο». Επιπλέον, ο Πολ Τσαρλς διατύπωσε την εκτίμηση, ότι οι χειριστές του airbus δεν είχαν τη δυνατότητα να εκπέμψουν σήμα κινδύνου, ακόμα και αν προσπάθησαν.

Πάντως η γαλλική Δικαιοσύνη αρχίζει έρευνα για τα αίτια της συντριβής του αεροσκάφους, όπως ανακοίνωσε ο εισαγγελέας του Παρισιού Φρανσουά Μολένς.

«Καμιά υπόθεση δεν εξετάζεται περισσότερο από κάποια άλλη και καμιά υπόθεση δεν έχει αποκλειστεί σε αυτό το στάδιο» της έρευνας, δήλωσε ο εισαγγελέας σε ανακοίνωση στην οποία διευκρινίζεται ότι η έρευνα ανατέθηκε στη Χωροφυλακή.

Παράλληλα ο υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας Ζαν-Μαρκ Ερό απηύθυνε έκκληση προς όλους να είναι πολύ προσεκτικοί όταν αναφέρονται στα αίτια της εξαφάνισης του αεροπλάνου και υπογράμμισε ότι τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί σε σχέση με το θέμα αυτό.

Το χρονικό

Η πορεία του αεροσκάφους της Egyptair μέχρι την εξαφάνιση του

Η πορεία του αεροσκάφους της πτήσης MS804 των Αιγυπτιακών αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο και εξαφανίστηκε από τα ραντάρ, λίγο πριν φτάσει στον τελικό της προορισμό.



Τα τελευταία δευτερόλεπτα του Airbus στον αέρα

Τα καρέ από την καταγραφή της πτήσης MS804 της Egyptair, λίγα δευτερόλεπτα πριν χαθεί για πάντα το στίγμα του αεροπλάνου από τα ραντάρ.

Οι μαρτυρίες που έχουν καταγραφεί αναφέρουν μία έντονη λάμψη στον ουρανό, κοντά στο σημείο όπου χάθηκε το στίγμα του.



Ελέγχεται η γνησιότητα ΒΙΝΤΕΟ για την πτώση του αεροσκάφους

Το γύρο του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο μόλις 17 δευτερολέπτων που σύμφωνα με ξένες ιστοσελίδες καταγράφει τη στιγμή της συντριβής του αεροσκάφους της EgyptAir.

Στο βίντεο φαίνεται μια πύρινη "μπάλα" στον ουρανό με τα ξένα ΜΜΕ να αναφέρουν ότι πρόκειται για το μοιραίο AirBus A320.

Κάνεις όμως δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει εάν το συγκεκριμένο βίντεο είναι πραγματικό.



Αυτά είναι τα μέλη του πληρώματος του Αιγυπτιακού Airbus

Ο ανεξάρτητος δημοσιογράφος Στίβεν Ισάκ Ναμπίλ, ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, φωτογραφίες με ορισμένα από τα μέλη του πληρώματος του Airbus της Egyptair το οποίο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ, λίγο πριν φτάσει στο Κάιρο.

Δείτε τις φωτογραφίες:









Η τελευταία επικοινωνία του Airbus με τους Έλληνες ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

Την είδηση ότι οι ελεγκτές της ελληνικής Πολιτικής Αεροπορίας συνομίλησαν με τον πιλότο του αιγυπτιακού αεροσκάφους πάνω από την Κέα, αποκάλυψε ο Διοικητής Πολιτικής Αεροπορίας Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Ant1, ενώ πρόσθεσε ότι η Ελλάδα ενημέρωσε τις Αιγυπτιακές αρχές για την εξαφάνιση της πτήσης MS804.

«Τα ξημερώματα στις 03:05, οι ελεγκτές συνομίλησαν μαζί του. Του έδωσαν συντεταγμένες και ο πιλότος ακολούθησε πιστά τις συντεταγμένες μέχρι την έξοδο από το ελληνικό FIR», δήλωσε ο κ. Λιντζεράκος και πρόσθεσε: «Οι Έλληνες ελεγκτές προσπάθησαν να συνομιλήσουν με τον πιλότο, 10 μίλια πριν εξέλθει από το ελληνικό FIR. Ο πιλότος δεν ανταποκρινόταν και συνέχισαν να τον καλούν μέχρι τις 03:29 όταν και το αεροσκάφος χάθηκε από το ραντάρ».

Όπως τόνισε ο κ. Λιντζεράκος, το αιγυπτιακό αεροσκάφος, ενάμιση λεπτό αφού βγήκε από τον ελληνικό εναέριο χώρο χάθηκε το στίγμα του.

Δείτε το βίντεο από τον Ant1



Οι έρευνες στη θάλασσα για το αεροσκάφος της Egyptair – ΒΙΝΤΕΟ

Οκτώ πλοία συμμετέχουν στις έρευνες για το χαμένο αεροσκάφος της EgyptAir.

Το αεροσκάφος χάθηκε από τα ραντάρ, ενώ βρισκόταν στα 37.000 πόδια, 7 μίλια νοτιοανατολικά της Κρήτης, εντός του αιγυπτιακού εναέριου χώρου.





Ελληνική φρεγάτα και αεροσκάφη στις έρευνες για τον εντοπισμό του αιγυπτιακού αεροσκάφους

Τουρκικά, ελληνικά και γαλλικά αεροσκάφη καθώς και μια ελληνική φρεγάτα συμμετέχουν στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους της EgyptAir το οποίο κατέπεσε στη Μεσόγειο ανοικτά της Καρπάθου με 66 επιβαίνοντες, σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος του γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού.

Τα μέσα κινούνται νοτιοανατολικά της Καρπάθου, διευκρίνισε ο πλοίαρχος Ντιντιέ Πιατόν, προσθέτοντας ότι «προβλέπονται και άλλα μέσα ανάλογα με τις ανάγκες που θα εκφράσουν οι αιγυπτιακές αρχές», οι οποίες συντονίζουν τις έρευνες.

Σε αυτού του είδους τις επιχειρήσεις «υπάρχει μια πρώτη φάση έρευνας επιφανείας για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, των επιβατών και στη συνέχεια μια επόμενη φάση έρευνας για τον εντοπισμό υποθαλάσσιων συντριμμιών και μαύρων κουτιών για τα οποία μπορεί να κληθούν να επέμβουν ειδικά μέσα όπως υποβρύχια», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Αυτό που είναι σημαντικό είναι να αποσταλούν γρήγορα μέσα ώστε η περιοχή των ερευνών να περιοριστεί όσο γίνεται περισσότερο», συμπλήρωσε.

Η ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για το αεροσκάφος της Εgyptair

Ανακοίνωση για το αεροσκάφος της Egyptair που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο που χάθηκε από τα ραντάρ, εξέδωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΥΠΑ, έχει ως εξής:

«Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα. Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του. Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα ελέγχου και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα ελληνικά.

Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο FIR Καΐρου. Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας κάλεσε στη συχνότητα κινδύνου, χωρίς ανταπόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους. Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου. Στις 03:29:40 πμ χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το ραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου. Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα. Στις 03:45 πμ ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου».


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.