Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

ΣΟΚ: Θετική σε απαγορευμένη ουσία η Σαράποβα!

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Ντοπέ η Σαράποβα! Η Ρωσίδα τενίστρια το ανακοίνωσε σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου. «Δεν θέλω να τελειώσω έτσι την καριέρα μου. Ελπίζω να παίξω ξανά», τόνισε.

Στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου η Μαρία Σαράποβα δεν έκανε γνωστή την απόφασή της να σταματήσει την καριέρα της, αλλά κάτι άλλο που ίσως να έχει και αυτό ως αποτέλεσμα!

Η Ρωσίδα τενίστρια ανακοίνωσε ότι βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ που της έγινε κατά τη διάρκεια του Αυστραλιανού Όπεν.

'Οπως εξήγησε, τα τελευταία δέκα χρόνια λαμβάνει ένα φάρμακο, με την έγκριση του ιατρού της, στο οποίο δεν υπάρχει καμία ουσία ανάμεσα στη λίστα με τις απαγορευμένες, όπως ορίζει η WADA.

Η λίστα της WADA τροποποιήθηκε από την 1η Ιανουαρίου, στην οποία πλέον συμπεριλαμβάνεται και μια από τις ουσίες του φαρμάκου που λαμβάνει. Όπως διευκρίνισε αυτή είναι το Μελδόνιο.



«Στις 22 Δεκεμβρίου έλαβα ένα γράμμα από την WADA για τις αλλαγές που θα γίνουν τον νέο χρόνο, και για τις τροποποιήσεις που θα γίνουν στη λίστα. Εγώ δεν κοίταξα τη λίστα», τόνισε και συνέχισε:

«Δεν ξέρω είναι κάτι πρωτόγνωρο για εμένα. Απλώς έλαβα ένα γράμμα πριν από λίγες ημέρες και πλέον βρίσκομαι σε επικοινωνία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία. Γνωρίζω ότι αυτό θα έχει συνέπειες. Δεν θέλω να σταματήσω την καριέρα μου με αυτόν τον τρόπο. Ελπίζω να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ ξανά», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.