Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

Δεκαεπτά προσωπικότητες έγιναν πωλητές της «Σχεδίας»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Διέθεσαν το περιοδικό δρόμου για μία ώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

«Εκείνη τη μέρα κατάλαβα ότι οι πωλητές της Σχεδίας είναι ήρωες και για άλλον έναν λόγο. Γιατί εκτός από όλον αυτόν τον αγώνα επιβίωσης που έχουν να κάνουν, έχουν να αντιμετωπίσουν και το σκληρό πρόσωπο της ανθρώπινης αγένειας. Του να σε αντιμετωπίζουν σαν να ζητάς τη βοήθειά τους, σαν να εισβάλλεις και να ενοχλείς την καθημερινότητά τους. Χωρίς καμία ευγένεια. Χωρίς κανένα σεβασμό. Του να σε κάνουν να νιώθεις άσχημα με τον ίδιο σου τον εαυτό. Και να παλεύεις με την ίδια την αυτοεκτίμησή σου».

Με αυτά τα λόγια που ανάρτησε στη σελίδα της στο Facebook, η τραγουδοποιός και ερμηνεύτρια Μαριέττα Φαφούτη περιγράφει πώς είναι να είσαι πωλητής του περιοδικού δρόμου «Σχεδία». Μία εμπειρία, την οποία βίωσε και η ίδια για δύο συνεχόμενες χρονιές, συμμετέχοντας στη διοργάνωση «Πωλητές για μία ώρα».

Δεκαεπτά προσωπικότητες από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών, τραγουδιστές, συγγραφείς, ηθοποιοί και δημοσιογράφοι φόρεσαν για μία ώρα τα γιλέκα των πωλητών της «Σχεδίας» το περασμένο Σάββατο (από τις 12:00 έως τις 13:00) και βγήκαν στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης για να πουλήσουν το περιοδικό και να στείλουν το δικό τους μήνυμα κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού. Φέτος ήταν η τρίτη συνεχής χρονιά που η «Σχεδία» διοργάνωσε τη συγκεκριμένη δράση, στο πλαίσιο των δράσεων της Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου, που υλοποιείται ετησίως την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου.

«Η διοργάνωση γίνεται, κυρίως, για να μάθει ο κόσμος για το τι είναι η "Σχεδία" και οι άνθρωποί της. Οι πωλητές της "Σχεδίας" είμαστε εσύ και εγώ, είναι οι καθημερινοί άνθρωποι που η ζωή μας έχει πάει πολύ ανάποδα. Πολλοί έχασαν τη δουλειά και το σπίτι τους, άλλοι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας και όλοι προσπαθούν να μαζέψουν τα κομμάτια της ζωής τους» εξηγεί στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο υπεύθυνος της «Σχεδίας», Χρήστος Αλεφάντης.

Στη Αθήνα, οι ηθοποιοί Αλεξάνδρα Αϊδίνη και Γιούλικα Σκαφιδά, ο σεφ Λευτέρης Λαζάρου, οι τραγουδιστές Μαριέττα Φαφούτη, Πάνος Μουζουράκης, Νατάσα Μποφίλιου και Μάρκος Κούμαρης από τους Locomondo και ο συγγραφέας Αύγουστος Κορτώ ήταν οι συμμετέχοντες στη δράση.

Στη Θεσσαλονίκη, εννέα άνθρωποι από τον χώρο των ΜΜΕ και των Τεχνών κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα, πώς είναι να είσαι πωλητής της Σχεδίας για μία ώρα: Οι Χρήστος Κιούσης και Γιάννης Σερβετάς από τους «Ράδιο Αρβύλα», η ηθοποιός Γιολάντα Μπαλαούρα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και πιανίστας Γιώργος Λαζαρίδης και οι δημοσιογράφοι Χάρης Αρβανιτίδης, Κωστής Ζαφειράκης, Νικόλ Καζαντζίδου, Έλσα Ποιμενίδου και Στέφανος Τσιτσόπουλος. Αν και το κρύο ήταν τσουχτερό, δεν στάθηκε εμπόδιο στο να εκτελέσουν όλοι το καθήκον τους και μάλιστα με πολύ καλή διάθεση. Ο καθένας είχε το στυλ του αλλά ο σκοπός ήταν κοινός. Να γίνει η φωνή των ανθρώπων που έχουν ανάγκη πιο δυνατή και το όνομα της «Σχεδίας» να ακουστεί παντού. Στη συνέχεια, οι πωλητές μαζί με τους εθελοντές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους. Οι περαστικοί σταματούσαν για να μάθουν τι γίνεται. Γέλια, πειράγματα και φυσικά πολλές, πολλές φωτογραφίες.

Οι παραπάνω προσωπικότητες δεν ήταν, όμως, οι μόνοι συμμετέχοντες στη δράση. Τη «σκυτάλη» έλαβαν στη συνέχεια και ισάριθμοι αναγνώστες της «Σχεδίας», οι οποίοι έζησαν την εμπειρία των πωλητών, μία «πρωτόγνωρη εμπειρία», όπως αρκετοί σχολίασαν στους υπεύθυνους του περιοδικού.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.