Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Τραγουδίστρια αποκαλύπτει ότι έφτασε κοντά στη νευρική ανορεξία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Ελευθερία Ελευθερίου ήταν καλεσμένη στο «The 2Night Show» του Γρηγόρη Αρναούτογλου.

«Είναι αλήθεια ότι έφτασες να ζυγίζεις 43 κιλά;», τη ρώτησε ο παρουσιαστής.

«Ναι! Ήταν μία φάση της ζωής μου. Ήμουν στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας. Είχα αδυνατίσει πάρα πολύ! Και εγώ η ίδια δεν κατάλαβα πώς άφησα τον εαυτό μου να πέσει σε αυτό το κομμάτι. Έβλεπα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και έλεγα: «Θέλω (να αδυνατίσω) και άλλο! Και άλλο". Μετρούσα τα πάντα σε θερμίδες. Αυτό συνέβη πριν δύο χρόνια. Είχα κλειστεί πολύ στον εαυτό μου!», απάντησε η τραγουδίστρια.

Δείτε το βίντεο:




Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.