Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Πρώην στρατιώτης και ανάπηρος πολέμου εξηγεί γιατί δεν μισεί τους μουσουλμάνους

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Το συγκλονιστικό κείμενό του στο Facebook.

Θέση μετά το «κύμα» ισλαμοφοβίας που σαρώνει το τελευταίο διάστημα εξαιτίας των πρόσφατων τρομοκρατικών επιθέσεων σε Παρίσι και όχι μόνο, πήρε ένας βρετανός βετεράνος του στρατού. Ο πρώην στρατιώτης Chris Herbert, έχασε το δεξί του πόδι έπειτα από έκρηξη βόμβας ενώ υπηρετούσε στο Ιράκ το 2007. Τώρα ζει στο Portsmouth της Βρετανίας όπου εργάζεται σε εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων, ενώ πρόσφατα τιμήθηκε από το πανεπιστήμιο της πόλης. Εκτός από τις σπουδές τους, ο Herbert είναι ένας ενεργός αθλητής, και ακτιβιστής. Ο νεαρός, ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ένα ποστ με το οποίο επιχείρησε να απαντήσει στις αυξανόμενες ρατσιστικές επιθέσεις που ακολούθησαν έπειτα από τα αιματηρά γεγονότα στο Παρίσι (μέχρι στιγμής το κείμενό του έχει μοιραστεί πάνω από 55.000 φορές).

«Επειδή απογοητεύω κάποιους ανθρώπους που περιμένουν από εμένα να φανώ ρατσιστής επειδή ανατινάχτηκα. Ιδού: Ναι ένας μουσουλμάνος με ανατίναξε και έχασα το πόδι μου. Ένας μουσουλμάνος επίσης, έχασε το χέρι του εκείνη την ημέρα φορώντας μια στολή βρετανού στρατιώτη. Ένας μουσουλμάνος γιατρός ήταν στο ελικόπτερο που με πήρε μακριά από το πεδίο. Ένας μουσουλμάνος χειρούργος μου έκανε την εγχείρηση και μου έσωσε τη ζωή. Μια μουσουλμάνα νοσοκόμα ήταν μέλος της ομάδας που με βοήθησε όταν επέστρεψα στη Βρετανία. Ένας μουσουλμάνος βοηθός γιατρού, ήταν μέρος της ομάδας που με βοήθησε στο κέντρο αποκατάστασης όταν άρχισα να περπατώ και πάλι. Ένας μουσουλμάνος οδηγός ταξί με πήρε δωρεάν κούρσα, όταν βγήκα πρώτη φορά έξω με τον πατέρα μου για μια μπύρα. Ένας μουσουλμάνος γιατρός προσέφερε στον πατέρα μου παρηγοριά και έδωσε συμβουλές σε μια παμπ, όταν ο τελευταίος δεν ήξερε πώς να χειριστεί τις παρενέργειες που είχαν τα φάρμακα σε εμένα. Σε αντίθεση με αυτά, ένας λευκός Βρετανός έφτυσε στα μούτρα της φίλης μου όταν της είπε ότι αντί για αυτόν τον σακάτη θα μπορούσες να είσαι με μένα. Ένας λευκός Βρετανός έσπρωξε την αναπηρική μου καρέκλα μακριά από το ασανσέρ, ώστε να μπει εκείνος πρώτος (αν και πολλοί με βοήθησαν κατά την ανάρρωσή μου, δεν μισώ φυσικά τους Βρετανούς). Το θέμα είναι, άντε γ@@@@ε! Ξέρω ποιους αντιπαθώ και ξέρω ποιους δεν αντιπαθώ. Ξέρω ποιους να εκτιμώ και ποιους όχι. Αν θέλετε να μισείτε μια ολόκληρη φυλή για την πράξη μερικών κάντε το, αλλά μην μου επιβάλετε τις απόψεις σας, θεωρώντας ότι είμαι εύκολος στόχος γιατί ένας αποφάσισε εκείνη την ημέρα ότι έπρεπε να πεθάνω…. Συνεχίστε τις ζωές σας, αγκαλιάστε τις οικογένειές σας και επιστρέψτε στις δουλειές σας».








Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.