Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Να τι έγινε όταν μπέρδεψε την κόλλα με το κολλύριο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η απροσεξία που ίσως της στοιχήσει την όρασή της.

Η Katherine Gaydos είναι η γυναίκα που βλέπετε στη φωτογραφία και το βίντεο παρακάτω η οποία έγινε θέμα στα μίντια της χώρας της, τις ΗΠΑ, για την απίστευτη απροσεξία σε ένα λεπτό ζήτημα. Η Gaydos, από την Φλόριντα, ανέφερε στον τηλεοπτικό σταθμό WPBF-TV, ότι κατά λάθος κόλλησε το μάτι της όταν ένας φίλος της μπέρδεψε το μπουκαλάκι της κόλλας με το κολλύριο!

«Κάτι μπήκε στο μάτι μου και είπα σε κάποιον να βγάλει τις σταγόνες από τη τσάντα μου, αλλά μου έριξαν κόλλα… Όταν έριξαν τη σταγόνα, ένιωσα ένα σοβαρό κάψιμο, έκλεισα τα μάτια μου και άρχισα να ουρλιάζω ζητώντας να καλέσουν ασθενοφόρο», είπε.

Η ανύπαντρη μητέρα δυο παιδιών, εξετάστηκε από γιατρό αλλά αδυνατεί να καταβάλει το χρηματικό αντίτιμο καθώς είναι άνεργη και χωρίς ασφάλεια. «Ο γιατρός μου είπε ότι πρέπει να υποβληθώ σε εγχείρηση για να σωθεί το μάτι μου», τόνισε συμπληρώνοντας ότι «δεν ξέρω τι να κάνω, δεν έχω δουλειά, χρήματα και ασφάλεια».




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.