Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Πώς περιγράφουν ερωτικοί συνοδοί την πρώτη τους ημέρα στη «δουλειά»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τα χρήματα, το άγχος και οι τύψεις.

Υπάρχουν πολλές παρερμηνείες γύρω από την πορνεία, και οι άνδρες και οι γυναίκες που εργάζονται ως συνοδοί συχνά αντιμετωπίζονται με μεγάλη προκατάληψη. Ο Independent δημοσιεύει ιστορίες τέτοιων συνοδών, οι οποίοι αποκάλυψαν πώς ήταν η πρώτη τους ημέρα στα νέα τους «καθήκοντα», έτσι όπως τα περιέγραψαν στο διαδίκτυο (Reddit).

Ο χρήστης με το όνομα Taffod, είπε ότι εργαζόταν ως «ταίρι» μιας γυναίκας συνοδού, για πελάτες που ζητούσαν ζευγάρι. «Εγώ και η πρώην γυναίκα μου είμασταν swingers, κάναμε δηλαδή ανταλλαγές συντρόφων και όταν χωρίσαμε κράτησα επαφές με άτομα που "παίζαμε". Ένα από τα κορίτσια, με κάλεσε για να γίνω το ταίρι της και έτσι ξεκίνησα».

Ο χρήστης με το όνομα runner64, έγραψε ότι την πρώτη ημέρα στη «δουλειά» πέρασε από «συνέντευξη». «Έπρεπε να κάνω μασάζ γυμνή στον ιδιοκτήτη του στούντιο. Μπήκε μέσα φορώντας μια πετσέτα τυλιγμένη στη μέση του και δεν ήμουν και τόσο σίγουρη για το τι να κάνω. Ήμουν κατά 95% σίγουρη ότι ήθελε να του κάνω στοματικό αλλά σιγουρεύτηκα όταν πέταξε την πετσέτα. Έκανα μασάζ για περίπου 20 λεπτά πριν περάσω με επιτυχία τη συνέντευξη. Μου έδειξε κάποιες κινήσεις μασάζ, αλλά ήμουν τόσο καλή που δεν τις χρησιμοποίησα ποτέ».

«Ένας τύπος που του άνηκε μια εταιρεία με λιμουζίνες, με πλήρωσε 200 δολάρια για να με δέσει με λουρί σκύλου και να με κάνει βόλτα στο δωμάτιο. Δεν ντρέπομαι που το έκανα και ούτε αισθάνομαι ενοχικά για όσα έκανα μετά. Αργότερα εκείνη τη μέρα, πήγα με έναν φίλο μου στο παντοπωλείο και αγόρασα τρόφιμα..», έγραψε η χρήστης με το όνομα «It_aint_the_whisky».

«Ο φίλος μου ο Sean εργαζόταν ως συνοδός για πάνω από 7 μήνες, πριν μερικά χρόνια», γράφει ο χρήστης με το όνομα «ItsMoyesh». «Είπε ότι η ευκαιρία του έπεσε στα χέρια και την άρπαξε. Την πρώτη του ημέρα στη ’’δουλειά’’ πήγε με ένα παντρεμένο ζευγάρι. Κυρίως έκανε πράγματα με τη γυναίκα και ο σύζυγος σπάνια συμμετείχε. Όπως μου είπε, δεν είχε νιώσει τόσο αγχωμένος όσο τότε. Όταν τελείωσε, το ζευγάρι του έδωσε 800 δολάρια».

«Έβαλα μια αγγελία στο διαδίκτυο», γράφει ο χρήστης με το όνομα «Sshhreddit» χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται αν ήταν άντρας ή γυναίκα. «Είχα μια απίστευτη νευρικότητα. Φανταζόμουν ότι με συλλαμβάνανε για πορνεία και έβλεπα τις φωτογραφίες μου στις εφημερίδες. Τι θα έλεγε η οικογένειά μου; Το είχα μετανιώσει, δεν έπρεπε να το είχα κάνει αυτό... Όταν άνοιξα την πόρτα, είχε αυτό το ευγενικό χαμόγελο. Αρχίσαμε να ερωτοτροπούμε και έπειτα από περίπου 45 λεπτά, ευχόμουν να διαρκούσε περισσότερο. Πίστευα ότι θα ένιωθα ντροπή, αλλά αντ΄αυτού αισθανόμουν σαν να με λάτρευαν. Κατά την επιστροφή για το σπίτι, είπα στον εαυτό μου: ’’και να φανταστείς ότι παλιά το έκανα δωρεάν’’».


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.