Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Οι βαθύτερες ανασφάλειες των ανθρώπων

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος «What I be Project».

Ο φωτογράφος Steve Rosenfield πρόσφατα ζήτησε από μια σειρά εθελοντών να συμπληρώσουν την παρακάτω φράση: «Δεν είμαι το…». Αξίωσε από τους συμμετέχοντες στο νέο του πρότζεκτ, να γράψουν την πιο καλά κρυμμένη ανασφάλειά τους, παρακινώντας τους να αναδείξουν θέματα που αφορούν την εικόνα του σώματος, την κατάχτηση ουσιών, τις ψυχικές ασθένειες, τη φυλή και τη σεξουαλικότητα και να τα γράψουν στο μέτωπό τους.

Τα αποτελέσματα του κοινωνικού πειράματος, αποτυπώνεται στην σειρά «What I be Project», μια προβολή των βαθύτερων ανησυχιών και των αναστολών που «μαστίζει» άντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών. «Δεν είμαι η αναπηρία μου», έγραψε ένας άντρας με ακρωτηριασμένο το αριστερό του χέρι, έχοντας γράψει στο μέτωπό του τη φράση «δεν μπορείς να το κάνεις αυτό» («you can’t do that»). Ένας άλλος, συμπλήρωσε τη φράση ως εξής: δεν είμαι το τουρμπάνι», γράφοντας στο μέτωπό του «τρομοκράτης» («Terrorist»).


«Δεν είμαι το φύλο μου»-Ήμουν άντρας


«Δεν είμαι η ενοχή μου»-Πολεμιστής


«Δεν είμαι η αναπηρία μου»-Δε μπορείς να το κάνεις αυτό


«Δεν είμαι το τουρμπάνι»-Τρομοκράτης


«Δεν είμαι η βουλιμία»-Σκλάβα


«Δεν είμαι η κακοποίησή μου»-Δεν είναι παιχνίδι


«Δεν είμαι ο αριθμός μου»-Χίτλερ


«Δεν είμαι η έκτρωσή μου»-Δολοφόνος


«Δεν είμαι υιοθεσία μου»-Το παιδί που κανείς δεν ήθελε


«Δεν είμαι ο χαρακτήρας μου»-Σπασίκλας


«Δεν είμαι οι σκέψεις μου»-Αντίο γράμματα 


 

 
«Δεν είμαι το σώμα μου»- «Φονικοί» μηροί


Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.