Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Μια ημέρα από τη ζωή ενός εξαρτημένου από την ηρωίνη ζευγαριού

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Εκπομπή καταγράφει σκληρές εικόνες.
«Χωρίς αμφιβολία, είμαι απολύτως εξαρτημένη από την ηρωίνη», λέει η νεαρή Paige η οποία αποκαλύπτει στην κάμερα ότι «τρυπιέται» τουλάχιστον έξι φορές καθημερινά. Η 21χρονη Paige ζει σε ένα άθλιο δωμάτιο ενός μοτέλ, μαζί με το αγόρι της, τον Brandon επίσης ηρωινομανή.

Οι κάμερες της δημοφιλούς αμερικανικής τηλεοπτικής εκπομπής «Dr Phill», κατέγραψαν μια ημέρα του παραπάνω ζευγαριού που ζει γύρω από τον ψεύτικο κόσμο των ναρκωτικών. Στο στούντιο, παρακολουθούν τα όσα σοκαριστικά ακολουθούν, οι γονείς της νεαρής.

Η 21χρονη, αναφέρει στο βίντεο ότι έχει δοκιμάσει μια σειρά από ναρκωτικά, από έκσταση μέχρι μαριχουάνα και πως της αρέσει η ηρωίνη για τη χαλαρώνει. «Είμαι έτοιμη για την ημέρα. Πιο ήρεμη, αισθάνομαι φυσιολογικά», λέει δευτερόλεπτα αφότου πήρε τη δόση της, ενώ δείχνουν στην κάμερα μια σακούλα γεμάτη με χρησιμοποιημένες σύριγγες. «Είναι περίπου 400-500 σύριγγες εδώ μέσα…», λέει ο Brandon. Η 21χρονη, στη συνέχεια, αναφέρει ότι αν δεν πάρει ναρκωτικά για ένα 24ωρο, αισθάνεται ναυτία, έχει διάρροια, έντονη εφίδρωση… Όσο για τη μητέρα της 21χρονης, δήλωσε τρομοκρατημένη μετά το τέλος της προβολής του βίντεο.

«Θέλω να τον κλωτσήσω (τον Brandon). Μου σπαράζει την καρδιά αυτό που είδα, γιατί ποτέ μου δεν ήμουν κοντά σε ναρκωτικά, δεν έχω δει ηρωίνη», λέει ο πατέρας της Paige.

Το νεαρό ζευγάρι, φαίνεται στην κάμερα να προμηθεύεται ουσίες, ενώ τους απασχολεί έντονα η εξεύρεση πόρων. Σε ένα από τα πλάνα, ο νεαρός κρατά κοσμήματα στα χέρια του τα οποία σκοπεύει να πουλήσει για λίγα δολάρια.

Το βίντεο περιέχει σκληρές εικόνες:




Πηγή: http://www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.