Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

«Ο πρώτος μου προπονητής ήταν παιδόφιλος»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Σοκ προκαλεί η δήλωση του 31χρονου επιθετικού της Σασουόλο, Αντόνιο Φλόρο Φλόρες, ο οποίος αποκάλυψε ότι ο πρώτος του προπονητής ήταν παιδόφιλος.

Σε συνέντευξη του στο περιοδικό «Il Calciatore», ο Ιταλός μίλησε για τα προβλήματα που αντιμετώπισε στην παιδική του ηλικία και έτσι αναφέρθηκε και στην μέρα που συνέλαβαν τον προπονητή του.

«Όταν ήμουν 10 ή 11 πήγα στο σχολείο ποδοσφαίρου της Ατλέτικο Τολέντο και αυτή νομίζω ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην ζωή μου. Ο πατέρας μου περνούσε μια πολύ άσχημη φάση. Η εταιρία του δεν πήγαινε καλά και δεν είχαμε λεφτά για να συνεχίσω στην ακαδημία.

«Ο πρώτος μου προπονητής ήταν παιδόφιλος»

Αλλά αφού με είδε ο προπονητής να παίζω, είπε ότι όλα θα πάνε καλά και ότι δεν έχω λόγο να ανησυχώ. Μετά από λίγο καιρό από αυτό μάθαμε ότι ο προπονητής μας ήταν παιδόφιλος. Ακόμα θυμάμαι την σκηνή. Ενώ παίζαμε ήρθε η αστυνομία και τον πήρε», δήλωσε ο Φλόρο Φλόρες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.