Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Οι πιο αστείες ατάκες κατά τη διάρκεια του τοκετού

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Δεν είναι μυστικό ότι κατά τη διάρκεια του τοκετού οι περισσότερες γυναίκες μεταμορφώνονται!

Αυτό επειδή ο πόνος είναι τόσο δυνατός που μπορεί να πουν πράγματα για τα οποία αργότερα μετανιώνουν. Κάποιες γυναίκες βρίζουν τον σύζυγό τους, άλλες τα βάζουν με τον γιατρό κι άλλες με όλο τον κόσμο.

Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Reddit ζήτησε από γυναίκες, παιδιά, γιατρούς, νοσοκόμες και μαίες να μοιραστούν τις πιο αξέχαστες εμπειρίες του τοκετού. Θα ξεκαρδιστείτε στα γέλια!

«Όταν η μαμά μου γεννούσε τον αδερφό μου, κατά τη διάρκεια του τοκετού, ο γιατρός έπρεπε να χρησιμοποιήσει λαβίδες για να πιάσει το μωρό. Όταν η μαμά μου τις είδε φώναξε: Αυτές είναι λαβίδες για σαλάτα! Δεν πρόκειται να βάλετε κανένα καταραμένο κουζινικό εκεί κάτω!»

«Ο τοκετός της μαμάς μου ήταν εξαιρετικά σύντομος, γεννήθηκα μέσα σε μία ώρα! Όταν ο μπαμπάς μου την πήγαινε στο μαιευτήριο αφού έσπασαν τα νερά δυστυχώς χρειάστηκε να σταματήσει για να βάλει φυσικό αέριο στο αυτοκίνητο. Αφού πλήρωσε τον πλησίασε ένα ηλικιωμένος κύριος σε ένα αναπηρικό καροτσάκι και του ζήτησε να του αγοράσει τσιγάρα επειδή το κατάστημα δεν ήταν προσβάσιμο από τα αναπηρικά καροτσάκια. Τότε η μαμά μου κατέβασε το παράθυρο και φώναξε: Μην βοηθήσεις τον σακάτη!»

«Η μαμά μου ταλαιπωρήθηκε πολύ κατά τη διάρκεια του τοκετού του και μόλις είδε τον αδερφό μου, ο οποίος όπως ήταν φυσικό ήταν το ίδιο ταλαιπωρημένος με το κεφαλάκι του παραμορφωμένο, είπε: Όχιιι, ξαναβάλτε τον μέσα!»

Ένα υπερβολικά πολιτισμένο πρώην ζευγάρι εντυπωσίασε έναν γιατρό για τον εξής λόγο:

«Ενώ η γυναίκα έσπρωχνε κατά τη διάρκεια της γέννας έλεγε κάτι μεταξύ κραυγής και φωνής σε μια μαία:
Μαμά: Θα πρέπει πραγματικά .... (κραυγές πόνου) .... να βγεις με .... (κραυγές και πάλι) τον πρώην σύζυγό μου. Είναι πραγματικά πολύ αστείος.
Μπαμπάς (και πρώην σύζυγος): Δεν θα με πείραζε να βγούμε κάποια στιγμή για ένα ποτό, τι θα κάνεις απόψε;»

Κάτι που πρέπει επίσης να ξέρετε πριν μείνετε έγκυος είναι ότι από την στιγμή που θα μείνετε έγκυος αργά ή γρήγορα θα γεννήσετε. Μια μαμά προφανώς δεν το είχε καταλάβει και ένας γιατρός εξιστορεί:

«Όσο εκείνη έσπρωχνε, τόσο ο πόνος αυξανόταν. Ξαφνικά σταμάτησε και μας είπε: Δεν θέλω να γεννήσω, άλλαξα γνώμη. Θέλω να πάω σπίτι μου!»

«Η γυναίκα μου ξαφνικά και αφού την είχαν πιάσει οι πόνοι για τα καλά μου είπε με μια σατανική φωνή: Φέρε μου καινούργια παγάκια. Αυτά δεν είναι καλά! Δεν ξέρω τι εννοούσε ούτε πως διαχωρίζονται ποιοτικά τα παγάκια αλλά έτρεξε και της έφερα ένα καινούργιο ποτήρι με παγάκια!»

«Η μαμά μου νόμιζε πώς ξεμπέρδεψε έτσι απλά και είπε στην νοσοκόμα: Τι έκανα, αγόρι ή κορίτσι; Και η νοσοκόμα της είπε: Τίποτα ακόμα αγαπητή μου. Απλά αεριστήκατε!»


Πηγή: http://www.baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.