Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Πουλάει στο eBay την... αδερφή του

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Γαμπρό για την άτυχη στον έρωτα αδερφή του αναζητεί μέσω eBay ένας 28χρονος και μάλιστα διευκρινίζει πως πρόκειται για σοβαρή αγγελία...

Ο 28χρονος Kyle αποφάσισε να βρει τον τέλειο άντρα για την 27χρονη αδερφή του κι έτσι ξεκίνησε δημοπρασία στο eBay με την ονομασία "Ραντεβού με την αδερφή μου" με αρχική προσφορά τις 50 λίρες.



Η αγγελία αναφέρει χαρακτηριστικά: "Αρχικά πρόκειται για μία σοβαρή αγγελία. Η αδερφή μου είναι 27 ετών, κατάγεται από το Λονδίνο και μένει στο Cardiff, είναι αδύνατη και σγουρομάλλα, ύψος 1.63, έχει μπλε μάτια και σκούρα μαλλιά. Διασκεδαστική και εξωστρεφής. Εϊναι σοβαρή και αξιόπιστη. Δεν έχει παιδιά αλλά θα ήθελε να αποκτήσει".

Αναφέρει επίσης: "Η αδερφή μου είναι άτυχη στο να βρει έναν αληθινό άντρα. Έτσι εγώ και η οικογένειά μου αναζητούμε έναν αληθινό, τρυφερό, πιστό και προσγειωμένο στη γη άντρα. Πρέπει να έχει δουλειά. Όχι αλήτες παρακαλώ. Να έχει αυτοκίνητο ή να είναι πρόθυμος να κινείται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς αν είναι μακριά. Να είναι αξιοπρεπής".



Η 27χρονη Sammy εργάζεται μαζί με τον αδερφό της σε κοσμηματοπωλείο που διατηρεί η οικογένειά της στο Cardiff και όταν είδε τον εαυτό της στο eBay έμεινε άφωνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.