Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Από ασχημόπαπα, κύκνοι

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πώς είναι να μεταμορφώνεσαι και να γίνεσαι ξαφνικά όμορφος;

Οι χρήστες του chat Quora κάνουν το γενναίο βήμα να συζητήσουν ανοιχτά για την εμπειρία της δραστικής φυσικής μεταμόρφωσης.

Άνθρωποι λοιπόν που έχουν αλλάξει πολύ από τα μικράτα τους, διατρέχοντας και τα δύο άκρα του παραδοσιακού φάσματος ασχήμιας-ομορφιάς, μοιράζονται τα συναισθήματά τους για το πώς είναι να κάνεις το πέρασμα από τη μια πλευρά του continuum στο άλλο.

Κάποιοι λοιπόν νιώθουν απελευθερωμένοι από την ολική μεταμόρφωση, ενώ κάποιοι άλλοι ενοχλούνται από τον τελείως διαφορετικό τρόπο με τον οποίο τους συμπεριφέρεται πια ο περίγυρός τους.

Όσο για τη γενικότερη συζήτηση του πώς τα πρότυπα ομορφιάς επηρεάζουν την καθημερινότητα και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, οι χρήστες του Quora, στην εξομολόγηση αυτή από καρδιάς, ισχυρίζονται ότι τα πράγματα είσαι σαφώς πιο σύνθετα απ' όσο θα φαινόταν σε μια πρώτη ανάλυση.

Δείτε λοιπόν τις εικόνες με την ολική αλλαγή που μοιράστηκαν οι ίδιοι οι χρήστες, αλλά και μια φράση-κλειδί για τον καθένα, η οποία συνοψίζει τον πλούτο των συναισθημάτων που μια τέτοια μεταμόρφωση επισύρει...

Kyri Baker



«Πλέον έχω δύο προσωπικότητες»

Rastislav Turek



«Η μητέρα μου δεν μπορούσε να με αναγνωρίσει»

Janelle Alicia Monroy



«Καταλαβαίνω τώρα ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν νοιάζονται πραγματικά για μένα. Ξέρω ότι δεν θα είναι εδώ να με κοιτάξουν στα μάτια στα 50 μου και να μου πουν πόσο ωραίο είναι το πνεύμα μου, η συμπεριφορά και το κουράγιο μου γι' αυτούς»

Anam Gulraiz



«Είναι περίεργο το πώς οι παλιές πληγές δεν φεύγουν ποτέ και πώς εσωτερικεύουμε πράγματα που μας έχουν πει κατά καιρούς»

Πορνοστάρ Siri



«Νιώθω ότι η εξωτερική εμφάνισή μου, η φυσική και κάθε άλλη, αντικατοπτρίζει σε τελική αυτό που έχω μέσα μου»

Rose Helena



«Είμαι ακόμα ανασφαλής, ακόμα δεν νιώθω όμορφη και συνεχίζω να αισθάνομαι απόβλητη σε κάθε κοινωνική εκδήλωση»

Dennis Do



«Βαθιά μέσα μου, η νοοτροπία μου είναι ακόμα, πώς να το πω, μπερδεμένη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.