Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Μπαρτσελόνα: Η «προστατευόμενη» του Ινιέστα στο Onsports

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η Άνα Βίβες, μια νεαρή κοπέλα με σύνδρομο Down, μιλάει στο Onsports για τη συνεργασία της με την Μπαρτσελόνα, τη βοήθεια που έχει από τον Αντρές Ινιέστα και άλλους μεγάλους αθλητές και τον τρόπο που ο αθλητισμός την έχει βοηθήσει να ξεχνάει το μειονέκτημά της.
Η Άνα έχει ένα μοναδικό ταλέντο στην Τυπογραφία και αυτό το αναγνώρισε η Μπαρτσελόνα, η οποία έπαιξε σε φιλικό με τη Σάντος τον περασμένο Αύγουστο με εμφανίσεις που είχαν τα γράμματα της Ισπανίδας.

Εκτός όμως από τον καταλανικό σύλλογο και ο Χόρχε Λορένθο είναι θαυμαστής της ικανότητας της Άνα και έχει στο κράνος του τον γραφικό της χαρακτήρα με γκράφιτι, κάτι που του έφερε γούρι στον αγώνα της Βαρκελώνης. Πρόσφατα, η Άνα συνεργάστηκε και με το ιστορικό σωματείο από την Αργεντινή, τη Ρίβερ Πλέιτ και τον Ισπανό αστέρα του τένις, Ράφα Ναδάλ.

Η συνέντευξη με την 28χρονη Άνα έγινε με τη βοήθεια του αδερφού της, Μαρκ και της οικογένειάς της, η οποία την υποστηρίζει σε κάθε της βήμα και τους ευχαριστούμε για αυτό.

Πώς σε επέλεξαν για να κάνεις την τυπογραφία στις φανέλες της Μπαρτσελόνα;
«Η Άνα είναι οπαδός της Μπαρτσελόνα. Επισκεφτήκαμε το ίδρυμα της Μπαρτσελόνα και τους είπαμε για το ενδιαφέρον μας η Άνα να δώσει την Τυπογραφία της στις φανέλες των παικτών της πρώτης ομάδας. Τους άρεσε η ιδέα και αργότερα ο Αντρές Ινιέστα αναγνώρισε τη δουλειά της Άνα. Πολλά Μέσα υποστήριξαν την ιδέα και επιτέλους στις 2 Αυγούστου η Μπαρτσελόνα χρησιμοποίησε την Τυπογραφία της Άνα εναντίον της Σάντος (Βραζιλία)».

Πώς ήταν αυτή η εμπειρία για εσάς;
«Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Θα θέλαμε να διαδώσουμε την ιδέα ότι παρόλο που όλοι έχουμε διαφορετικές ικανότητες, αν τις ενώσουμε μπορούμε να πετύχουμε σπουδαίους στόχους. Χάρη στη χρησιμοποίηση της Τυπογραφίας από την Μπαρτσελόνα, η σημασία της σύνδεσης των ικανοτήτων και ο σεβασμός των ικανοτήτων των ανθρώπων με αναπηρία επεκτείνεται από τη Βαρκελώνη, στην Ισπανία και σε διαφορετικές χώρες στον κόσμο...»

Ποιους παίκτες της Μπαρτσελόνα συνάντησες και τι σου είπαν;
«Ο Αντρές Ινιέστα με συνεχάρη για τη δουλειά μου. Μου έδωσε ένα δώρο: τη φανέλα του και τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια. Του έδωσα το αλφάβητο που δημιούργησα».

Σε ποιες άλλες ομάδες ή αθλήματα έχεις κάνει την τυπογραφία;
«Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του Moto GP, Χόρχε Λορένθο, χρησιμοποιεί την Τυπογραφία της Άνα στο γκράφιτι του κράνους του. Την είχε στον αγώνα της Βαρκελώνης, κέρδισε και κάλεσε την Άνα να είναι μαζί του στο βάθρο».

Δείτε εδώ τι έγινε εκεί εδώ:





«Οι περασμένοι αγώνες κολύμβησης στη Βαρκελώνη χρησιμοποίησαν επίσης την τυπογραφία της Άνα στην πλάτη του κάθε συμμετέχοντα. Έχει επίσης χρησιμοποιηθεί σε έναν αγώνα σε βουνό με ποδήλατα που διοργανώνεται στην Λα Σερντάνια, με την υποστήριξη του παγκόσμιο πρωταθλητή, Κίλιαν Γιορνέ, που υποστηρίζει το έργο μου».

Πώς αποφάσισες να το κάνεις αυτό σαν επάγγελμα;
«Δοκίμασα άλλες δουλειές πριν που ήταν μια κακή εμπειρία για μένα. Η οικογένειά μου με κάλεσε να δουλέψω για το Fundació Itinerarium. Μου είπαν ότι είχα πολύτιμο γραφικό χαρακτήρα και με βοήθησαν να τον ψηφιοποιήσω και να τον κάνω γνωστό».

Πόσο σημαντικό είναι να κάνεις κάτι που σε κάνει χαρούμενη;
«Είναι καθοριστικό. Αυξάνεται η αυτοπεποίθησή μου, συνειδητοποιείς ότι παρόλο που έχω μια αναπηρία (είμαι μια γυναίκα με σύνδρομο Down), έχω επίσης μια ικανότητα που οι άλλοι έχουν σε εκτίμηση».

Είσαι οπαδός των σπορ; Ποιο είναι το αγαπημένο σου άθλημα;
«Είμαι οπαδός της ποδοσφαιρικής Μπαρτσελόνα και μου αρέσει το ποδόσφαιρο που είναι το αγαπημένο μου σπορ».

Ποιον αγώνα υποστηρίζεις;
«Υποστηρίζω έναν αγώνα σε βουνό με ποδήλατα που έχει το όνομα του έργου μου: Sumant Capacitats (στα καταλανικά), συνδέοντας ικανότητες. Είναι ένας μικρός αγώνας σε βουνό περίπου, 3 χλμ. ανοικτός σε όλους που θα γίνει στη Λίβια (πόλη στην περιοχή Σερδάνια, της επαρχίας Χιρόνα, στην Κοινότητα της Καταλονίας στην Ισπανία) κοντά στην Πουτσερδά, τον ερχόμενο Μάιο».

Πόσο δύσκολο είναι να ζεις με το σύνδρομο Down και να ξεπερνάς όσα μειονεκτήματα έχει αυτό;
«Στενοχωριέμαι όταν μιλάω για αυτό. Είναι ένα χαρακτηριστικό που πάντα θα έχω και δεν μου αρέσει. Γιατί εγώ; Η οικογένειά μου και οι φίλοι με βοηθούν να ξεπερνάω τις δυσκολίες που έχω».

Σε έχει βοηθήσει ο αθλητισμός να μην το σκέφτεσαι και πώς;
«Στην περίπτωσή μου έχω την υποστήριξη του Αντρές Ινιέστα, του Χόρχε Λορένθο και του Κίλιαν Γιορνέ. Αυτό έχει βοηθήσει ανθρώπους παντού να ξέρουν τι έχω κάνει και νιώθω καλά με αυτό. Τα σπορ είναι καλά και σε βοηθούν να νιώθεις καλύτερα…».

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες με το σπουδαίο έργο της Άνα Βίβες:





















Πηγή: http://www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.