Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Μίρκα Παπακωνσταντίνου: Δοκίμασα να κάνω δύο φορές ψυχοθεραπεία

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Η ηθοποιός Μίρκα Παπακωνσταντίνου αντιλήφθηκε από μόνη της ότι πάσχει από κατάθλιψη, ενώ προσπάθησε να κάνει δύο φορές ψυχοθεραπεία.

«Έχω περάσει κατάθλιψη. Είναι δική μου εκτίμηση, όχι του ψυχιάτρου. Το ομολογούσα σε μια φίλη μου που έπασχε όντως από κατάθλιψη κι εκείνη μου έλεγε ότι απλώς δεν είμαι καλά. Την ώρα που ήταν μαύρα τα πράγματα, είχα πάντα στο μυαλό μου την πλευρά της επιβίωσης. Σαν να είμαι κάτω από το νερό και προσπαθώ να βγω στην επιφάνεια βλέποντας το φως του ήλιου», λέει στο περιοδικό "ΕΓΩ! Weekly" η διάσημη ηθοποιός.



«Δοκίμασαν να κάνω ψυχοθεραπεία δυο φορές. Όταν ήμουν νηφάλια και όχι σε έξαρση. Ο ένας ψυχολόγος μου έδωσε χάπια και δεν τα πήρα ποτέ. Όμως οι άνθρωποι πάντα χρειαζόμαστε βοήθεια. Δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε τα πάντα μόνοι μας. Έχω ζήσει τη ζωή όπως ήθελα, μια πλήρη ζωή», σημείωσε.


Πηγή: http://www.markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.