Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Οι ρινικές σταγόνες έβαψαν το δέρμα της… ασημένιο

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μια ζωή σχόλια και απομόνωση για την 71χρονη - Δείτε τις φωτογραφίες.

Η 71χρονη Rosemary Jacobs ζει με την ασθένεια αργυρία ή αργύρωση για εξήντα ολόκληρα χρόνια. Το δέρμα της άρχισε να γίνεται ασημένιο όταν άρχισε να χρησιμοποιεί ρινικές σταγόνες που περιείχαν άργυρο στην ηλικία των 11 ετών.

Τέσσερα χρόνια αργότερα μια βιοψία στο δέρμα της αποκάλυψε πως μόρια αργύρου είχαν ενσωματωθεί στις βαθιές στοιβάδες του δέρματός της και διαγνώστηκε με τη νόσο, η οποία προκαλεί ένα μπλε ή γκρι – ασημένιο χρώμα στο δέρμα, καθώς το μέταλλο συσσωρεύεται στον οργανισμό.

«Όταν ήμουν 11 χρονών η μητέρα μου συμβουλεύτηκε έναν γιατρό επειδή ήμουν συνέχεια κρυωμένη», λέει η Jacobs, από το Βερμόντ των ΗΠΑ. «Μου είπε πως πιθανώς οφειλόταν σε αλλεργίες και μου έδωσε ρινικές σταγόνες που περιείχαν άργυρο, να τις παίρνω όταν χρειάζεται».

Όπως και έγινε, αλλά λίγα χρόνια αργότερα το κορίτσια διαγνώστηκε με την ασθένεια. Ήταν η δεκαετία του 1950 και δεν υπήρχε θεραπεία.

Έτσι η Rosemary έγινε δέκτης σκληρών σχολίων από ανθρώπους που πίστευαν πως είχε κάποια μεταδοτική ασθένεια και άλλαζαν δρόμο όταν τη συναντούσαν.

Η Jacobs ζει μόνη, σύμφωνα με τη Daily Mail, και δεν είχε ποτέ μακροχρόνια σχέση. «Μού είπαν πως το χρώμα θα έμενε για πάντα, κατέρρευσα. Μου κατέστρεψε τη ζωή. Οι άνθρωποι με έδειχναν και με κοιτούσαν επίμονα, με αποκαλούσαν με διάφορους χαρακτηρισμούς, με ρωτούσαν από πού είμαι και τι γλώσσα μιλάω. Είναι πολύ επώδυνο, παρότι ζω μια ζωή έτσι, πάντα ονειρεύομαι να δείχνω ξανά κανονική», εξομολογείται.

Οι δυσκολίες της ήταν πολλές αφού και στα επαγγελματικά της εισέπραξε πολλές αρνήσεις λόγω της όψης της ενώ μια φορά που βρισκόταν σε αεροπλάνο, μια αεροσυνοδός επιχείρησε να της δώσει οξυγόνο πιστεύοντας πως από την έλλειψή του είχε χάσει το χρώμα της.

Στα 36 της, απελπισμένη, υποβλήθηκε σε δερματική απόξεση ώστε να αφαιρεθεί το ανώτερο στρώμα της επιδερμίδας της. Το αποτέλεσμα ήταν πως το δέρμα της έμεινε κόκκινο και με σημάδια γκρι ακόμα ορατά.

«Δεν πόνεσα καθόλου αλλά το πρόσωπό μου έδειχνε χάλια για αρκετό καιρό. Το έκανα σαν πείραμα αλλά δεν τους άφησα να καθαρίσουν και τα βλέφαρά μου κι έτσι ήξερα πως δεν θα έχω ενιαίο χρώμα σε όλο το πρόσωπο», τονίζει.

Έπειτα από όλα αυτά τα χρόνια της λεκτικής κακοποίησης, των σκληρών σχολίων και τις δύσκολες δερματοθεραπείες, η Jacobs έχει βάλει στόχο να ενημερώσει τον κόσμο για τους κινδύνους που ελλοχεύουν σε σκευάσματα που περιέχουν άργυρο.

«Εξακολουθεί να υπάρχει σε πολλά προϊόντα που πωλούνται στο ίντερνετ. Το να τα παίρνεις μπορεί να σου καταστρέψει τη ζωή κι ο κόσμος πρέπει να το μάθει αυτό. Εγώ δεν αντελήφθην την αλλαγής το χρώμα του δέρματός μου γιατί ήταν πολύ αργή. Ούτε η οικογένειά μου ούτε οι φίλοι μου το παρατήρησαν επειδή με έβλεπαν κάθε μέρα. Δεν είχα καταλάβει τίποτα μέχρι που ήταν πολύ αργά».

Η Rosemary δεν είναι η μοναδική περίπτωση αργύρωσης που έχει γίνει γνωστή. Ο πιο «διάσημος» ασθενής ήταν ο Paul Karason από την Καλιφόρνια που πέθανε το Σεπτέμβριο.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.