Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ανορεξική σώθηκε χάρη στην αγάπη της για τη γυμναστική

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Τής απαγόρευσαν την είσοδο στο γυμναστήριο.

Η ζωή της 21χρονης Caitlin Millar σώθηκε χάρη στην αγάπη της για τη γυμναστική.

Η νεαρή γυναίκα από το Berkshire έπασχε από ανορεξία εξαιτίας της οποίας κινδύνευε να χάσει τη ζωή της, με αποτέλεσμα το γυμναστήριο στο οποίο πήγαινε να της απαγορεύσει την είσοδο, όταν έφτασε να ζυγίζει κάτι παραπάνω από 31 κιλά!

H Caitlin εθίστηκε στη γυμναστική και άρχισε να παραλείπει γεύματα μέσα στην ημέρα, όταν ένιωσε αδύναμη να ελέγξει οτιδήποτε στη ζωή της.

Κι ενώ το πρόγραμμα ασκήσεων που ακολουθούσε θεωρούνταν φυσιολογικό και όχι κάτι υπερβολικό, εκείνη άρχισε να χάνει απότομα βάρος, επειδή κατανάλωνε λιγότερες θερμίδες από εκείνες που χρειαζόταν ο οργανισμός της.

Μόνο όταν οι υπεύθυνοι του γυμναστηρίου τής απαγόρευσαν πια την είσοδο, συνειδητοποίησε πόσο αδύνατη είχε γίνει.



«Ήθελα να είμαι η καλύτερη σε ό,τι κι αν έκανα, είτε αυτό ήταν η γυμναστική ή το σχολείο μου. Έπρεπε να είμαι η καλύτερη, διαφορετικά δεν ήμουν ευτυχισμένη. Όταν μπήκα στην εφηβεία δε μπορούσα να αντέξω τις αλλαγές που συνέβαιναν στο σώμα μου, επάνω στις οποίες δεν είχα κανέναν έλεγχο, πέρα από το βάρος. Έτσι, άρχισα να παραλείπω γεύματα και να γυμνάζομαι περισσότερο, νομίζοντας ότι αν κατάφερνα να ελέγχω το βάρος μου, θα έπαιρνα τον έλεγχο και στα υπόλοιπα πράγματα της ζωής μου» εξομολογήθηκε η ίδια στην Daily Mail.



Σε ηλικία 18 ετών, η Caitlin, ζύγιζε 54 κιλά ενώ το ύψος της ήταν 1,68 μέτρα.

Μέσα σε ένα χρόνο έχασε πάνω από το ένα τρίτο του σωματικού της βάρους και παρά τις συμβουλές των φίλων και της οικογένειάς της, εκείνη ήταν αποφασισμένη να χάσει κι άλλο βάρος, πιστεύοντας ότι έτσι έχει την κατάσταση στα χέρια της!



«Η κατάσταση αυτή συνεχίστηκε για περίπου δύο χρόνια, μέχρι που μια μέρα ένα μέλος του προσωπικού του γυμναστηρίου στο πανεπιστήμιο με τράβηξε στο γραφείο και μου είπε ότι δε μου επιτρέπουν πια την είσοδο, καθώς όλοι ανησυχούσαν για το βάρος μου. Έγινα έξαλλη όταν έμαθα ότι με σχολίαζαν πίσω από την πλάτη μου, αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποίησα ότι για να φτάσουν σε αυτό το σημείο, μάλλον ήταν σημάδι ότι ανησυχούσαν για μένα από ενδιαφέρον» πρόσθεσε.



Αμέσως μετά αναζήτησε βοήθεια και βρήκε στο διαδίκτυο μια ομάδα που ειδικευόταν στα προβλήματα ανορεξίας.



«Όταν η Caitlin έγινε μανιακή με το βάρος της, καταλάβαμε ότι είχε ξεκινήσει μια “μάχη” που έπρεπε να αντιμετωπίσει. Όσο προσπαθούσαμε να την αποτρέψουμε, τόσο περισσότερο την “σπρώχναμε” να συνεχίσει να χάνει βάρος. Ελπίζαμε ότι κάποια στιγμή θα κατάφερνε να πάρει ελέγξει την κατάσταση. Ήταν πολύ δύσκολο να τη βλέπουμε τόσο αδύναμη, αλλά το μόνο που μπορούσαμε να κάνουμε ήταν να προσπαθούμε να την προσέχουμε διακριτικά. Χαίρομαι πολύ που είναι καλύτερα και που έχει επιστρέψει σε φυσιολογικό βάρος. Είμαι πολύ περήφανη που κατάφερε να βγει νικήτρια στη μάχη με την ανορεξία και που πλέον είναι ένας πιο χαρούμενος άνθρωπος» είπε η μητέρα της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.