Τρίτη 9 Απριλίου 2013

«Θα παίξω άλλα δύο χρόνια»

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Την πρόθεσή του να συνεχίσει να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο εξέφρασε ο Αμπιντάλ.

Ήδη θεωρείται παράδειγμα προς μίμηση από όλους. Ο αγώνας που έκανε για να νικήσει τον καρκίνο τον κάνουν σύμβολο προσπάθειας και αποφασιστικότητας. Ο Ερίκ Αμπιντάλ, μετά την επιστροφή του στην ενεργό δράση, ξάφνιασε για ακόμα μία φορά τους φίλαθλους σε όλο τον κόσμο με τη δήλωση που έκανε μετά το τέλος του αγώνα με τη Μαγιόρκα.



Μιλώντας στο κανάλι της Μπαρτσελόνα, ο Γάλλος αμυντικός εξέφρασε την επιθυμία να συνεχίσει να αγωνίζεται για ακόμα δύο χρόνια. «Επέστρεψα στους αγωνιστικούς χώρους, μετά την περιπέτεια της υγείας μου, αλλά δεν θεωρώ πως ολοκλήρωσα την… αποστολή μου. Στόχος μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο για ακόμα δύο χρόνια. Μπορεί να μοιάζει δύσκολο, αλλά αν είμαι καλά στην υγεία μου, θα φροντίσω να δουλέψω με τέτοιο τρόπο που θα μου επιτρέψει να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο και στις επόμενες δύο αγωνιστικές περιόδους», είπε χαρακτηριστικά ο Ερίκ Αμπιντάλ, προκαλώντας για ακόμα μία φορά τον θαυμασμό όλων για την αποφασιστικότητα και τη δύναμη της ψυχής του.

Δεν απομένει παρά να ευχηθούμε στον Ερίκ να πραγματοποιήσει και αυτή την επιθυμία του, συνεχίζοντας να αποτελεί παράδειγμα για όλους μας.


Πηγή: http://www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.