Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Μήνυμα αναγνώστη για την επιτροπή των ΑΜΕΑ

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Διάβασα κι εγώ τα παράπονα του συμπολίτη μου που σήμερα θα πέρναγε από την επιτροπή των ΑΜΕΑ στο Μαρούσι. Είμαι κι εγώ ΑΜΕΑ κι ήτανε να περάσω κι εγώ από την επιτροπή πριν 1 μήνα περίπου. 

Το ραντεβού μου ήτανε στις 12 στο ΙΚΑ ΚΠΑ Δροσοπούλου και 1 ½ ώρα πριν το ραντεβού μου με πήραν τηλ και μου είπανε πως ακυρώνετε το ραντεβού μου της επιτροπής διότι δεν μαζεύτηκαν όλοι οι γιατροί!!! Άκουσον Άκουσον!!!! Τι πάει να πει δε μαζεύτηκαν?? Δώσανε ρεπό στον εαυτό τους από μόνοι τους???? Διαβάζοντας λοιπόν σήμερα του συμπολίτη μου βλέπω ότι μάλλον συστηματάκι τους είναι για να καθυστερούν τις επιτροπές. Είμαι από τον Μάιο μήνα χωρίς ασφάλεια και τα φάρμακα μου στοιχίζουν 350 ευρώ. Το μήνα παρακαλώ. Εμένα με ρώτησαν πως μπορώ να πάρω τα φάρμακα μου και τι κίνδυνο διατρέχει η υγεία μου???? Και σαν να μην έφτανε αυτό μου είπανε ότι ξεκινάμε πάλι από την αρχή και ότι δεν ξέρουν πότε θα με καλέσουν για επιτροπή πόλι!!!!!! Δηλαδή σε κανά 6μηνο και βλέπουμε!!!!!! Δε ντρέπονται λιγάκι αντί να κάνουν κάτι σε άλλους κάνουν κακό σε μας τους ΑΜΕΑ!!!!!! Δηλαδή τι θέλουν??? Εμείς που έχουμε σοβαρά προβλήματα υγείας και κινδυνεύει η ζωή μας παρακαλάνε τι να πεθάνουμε μια ώρα αρχύτερα για να γλυτώσουν την σύνταξη μας??? Που να πω ότι έπαιρνα και πολλά πάει στα κομμάτια τα 400 δε τα έφτανα… Φίλε μου, εύχομαι να σε καλέσουν γρήγορα ίσως επειδή είσαι στο Μαρούσι να περάσεις σύντομα γιατί εγώ που ανήκω στην Αθήνα το βλέπω απίθανο. Μακάρι να γίνει κάτι και να με καλέσουν και μένα σύντομα όπως και πολλούς άλλους που είναι στην ίδια κατάσταση όπως κι εγώ.

Αναγνώστης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.