Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Ισπανίδα άνεργη πουλάει τα όργανά της για να επιβιώσει

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Μία ισπανίδα μητέρα αποφάσισε να πουλήσει τα μη ζωτικά της όργανα ώστε να μπορέσει να εξασφαλίσει μία αξιοπρεπή στέγαση για εκείνη και για την 22χρονη κόρη της. «Αρχικά προσέφερα ένα νεφρό, τώρα προσφέρω τους κερατοειδής των ματιών μου, έναν πνεύμονά μου, ένα κομμάτι του συκωτιού μου... Πουλάω οποιοδήποτε όργανο του σώματός μου σε όποιον μπορεί να το πληρώσει» εξηγεί η Ισπανίδα στον ιστότοπο της εφημερίδας El Mundo. Όπως αναφέρει η Le Monde, η 44χρονη γυναίκα είχε πέσει θύμα κακοποίησης από τον άντρα της, είναι άνεργη και η αναπηρία της αγγίζει το 66%, ενώ καλείται να ζήσει με 426 ευρώ το μήνα, από το επίδομα αναπηρίας της. Η ίδια εξήγησε την απόφασή της μέσω ενός ανώνυμου βίντεο λέγοντας: «Έλαβα μία ειδοποίηση έξωσης για την κόρη μου και εμένα. Δεν έχουμε οικογένεια, δεν ξέρουμε πού να πάμε». Σημειώνεται ότι η γυναίκα χαρακτηρίζει την απόφασή της ως πράξη απόγνωσης, ενώ φαίνεται ότι έχει ήδη επικοινωνήσει με ένα ιατρό στην πόλη Μελίλια. Η αγγελία βρίσκεται στο Διαδίκτυο εδώ και δύο εβδομάδες, αλλά κανένας υποψήφιος αγοραστής δεν έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον του. Τα πράγματα είναι μάλλον δύσκολα για τη γυναίκα καθώς το 2009 ψηφίστηκε νόμος στην Ισπανία, ο οποίος απαγορεύει την παράνομη διακίνηση οργάνων, ενώ η ίδια κινδυνεύει με δώδεκα χρόνια κάθειρξης. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.