Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Στηβ Ντούζος: Πήγα για απλές εξετάσεις και βρέθηκα... νεκρός

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

"Για 12 μέρες ήμουν φουσκωμένος, μπλε και κρύος. Κλινικά νεκρός. Οι γιατροί έπιασαν τα παιδιά μου και τους είπαν: 'Δυστυχώς ο μπαμπάς σας πεθαίνει" αποκάλυψε ο Στηβ Ντούζος στο περιοδικό "Down Town" όταν έπαθε ανακοπή καρδιάς το 2011.

Στηβ Ντούζος: Πήγα για απλές εξετάσεις και βρέθηκα... νεκρός

"Ουσιαστικά με έσωσε η γυναίκα μου που 40 μέρες που ήμουν στην εντατική ήταν πάνω από το κεφάλι μου και έλεγε "ο Στηβ είναι μαχητής, ο Στηβ θα τα καταφέρει". Όταν ξύπνησα ήμουν σε άθλια κατάσταση. Το σώμα μου είχε λιώσει, δεν μπορούσα να μιλήσω, ούτε καν να κουνήσω τα δάχτυλά μου. Είχα παραισθήσεις" αποκάλυψε ο ηθοποιός.

Το 2011 ο Στηβ Ντούζος πήγε για στεφανιογραφία στο νοσοκομείο και έπεσε ξαφνικά το οξυγόνο στο μηδέν, με αποτέλεσμα να μπει στην εντατική σε κωματώδη κατάσταση για 40 ολόκληρες μέρες.


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.