Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Τι απαντά στον Κούγια ο συνήγορος του 25χρονου Βούλγαρου για το έγκλημα στη Σαντορίνη

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

Πόλεμος μεταξύ του συνηγόρου υπεράσπισης και του Αλέξη Κούγια έχει ξεσπάσει με αφορμή τη δολοφονία του Τάκη Βαζακόπουλου.

Ο Ελευθέριος Γαβρίλης, δικηγόρος του 25χρονου Βούλγαρου, που κατηγορείται για το έγκλημα στη Σαντορίνη δίνει συνέχεια στην κόντρα του με τον δικηγόρο της οικογένειας του άτυχου μουσικού, Αλέξη Κούγια, απαντώντας στα όσα είχε υποστηρίξει ο γνωστός ποινικολόγος για τον ξυλοδαρμό του πελάτη του.

Αναφέρει και ισχυρίζεται πράγματα τα οποία δεν γνωρίζει. ; Οι αστυνομικοί δεν θα αποδέχοντο ότι τον έδειραν», σημειώνει μεταξύ άλλων ο κ. Γαβρίλης,

Τι απαντά στον Κούγια ο συνήγορος του 25χρονου Βούλγαρου για το έγκλημα στη Σαντορίνη

Διαβάστε ολόκληρη την απάντηση του Ελευθερίου Γαβρίλη στον Αλέξη Κούγια:

"Θα ήθελα να αποφύγω την απάντηση μου στον κ. Κούγια, υποχρεούμαι όμως να το πράξω για την αποκατάσταση της αλήθειας. Αναφέρει και ισχυρίζεται πράγματα τα οποία δεν γνωρίζει.

Αναφέρει ότι δήθεν εγώ ευρισκόμουνα στην Αστυνομία Θήρας όταν το Νοέμβριο του έτους 2014 ο πελάτης μου βρισκόταν και εξεταζόταν. Άραγε πώς το γνωρίζει;

Ο συνάδελφος ανέλαβε την υπόθεση μόλις προχθές, πώς λοιπόν γνώριζε πριν δύο χρόνια τι συνέβη στο Α.Τ. Θήρας; Άλλωστε, δεν μπορούσα να είμαι παρών στο Α.Τ. Θήρας, αφού όπως καλά γνωρίζει στην προκαταρκτική εξέταση, δεν επιτρέπεται η παράσταση δικηγόρου. Άλλωστε και από την δικογραφία προκύπτει ότι δεν ήμουν παρών. Εγώ πήγα στο Α.Τ. Θήρας για πρώτη φορά στις 11-11-2014 όταν είχαν τελειώσει οι καταθέσεις, είχε έλθει ο αστυνομικός διευθυντής από την Σύρο για να μου υποδείξουν να πω στον πελάτη μου να ανακαλέσει τις καταθέσεις του για να αφεθεί ελεύθερος.

Πως κατέληξε λοιπόν στο συμπέρασμα ότι δήθεν ήμουν παρών ή ποιος του έδωσε άραγε τις πληροφορίες αυτές; Οι ίδιοι οι αστυνομικοί ; Σίγουρα αυτοί δεν θα το αποδέχοντο ότι τον έδειραν. Η οικογένεια του εξαφανισθέντος ; Πάντως από την δικογραφία δεν προκύπτει ότι ήμουνα παρών. Ας εξηγήσει λοιπόν ο κ. Κούγιας πόθεν είχε την πληροφορία αυτή.

Δεν εξηγεί ο κύριος συνάδελφος όπως και ουδείς άλλος, γιατί υπάρχουν τρεις διαφορετικές ομολογίες του πελάτη μου. Γνωρίζει πολύ καλά από την μακρόχρονη εμπειρία του ότι αποκλείεται κάποιος να εμφανίζεται αυτοβούλως στο Α.Τ. Θήρας και να δίνει τρεις διαφορετικές εκδοχές για ένα έγκλημα που δήθεν αυτός έχει διαπράξει. Αναφέρει ότι δήθεν δίδω την δυνατότητα να αντιδράσουν η κυρία ανακρίτρια και η κυρία Εισαγγελέας. Πώς το γνωρίζει, είναι σε επαφή μαζί τους όπως είναι και με τους αστυνομικούς; Γνωρίζει πολύ καλά ότι εμείς οι δικηγόροι τις ενέργειες των δικαστών και των αστυνομικών κρίνουμε. Αν είπα κάτι ψευδές σχετικά με την ένδεια των αποδεικτικών στοιχείων να το πει, και όχι να αναφέρει πως δήθεν είναι ακραίες οι αντιδράσεις μου. Ακραίο είναι να ξέρει ένας δικηγόρος ότι ο πελάτης του είναι αθώος και έχει προφυλακιστεί άδικα και να μην αντιδρά. Αναφέρει ότι δεν συνελήφθη ο πελάτης μου τον Νοέμβριο του έτους 2014, όταν δήθεν ομολόγησε, διότι δήθεν ανέμενε η κυρία Εισαγγελέας τα αποτελέσματα από τα εγκληματολογικά εργαστήρια. Πώς το γνωρίζει, μίλησε με την τότε κυρία Εισαγγελέα;

Αλλά ας έλθουμε και στο προκείμενο. Προέκυψε οποιοδήποτε επιβαρυντικό στοιχείο κατά του πελάτη μου είτε από τα εγκληματολογικά εργαστήρια είτε από οπουδήποτε αλλού που να δικαιολογεί την προφυλάκιση του πελάτη μου, 19 εννέα ολόκληρους μήνες μετά την "δήθεν" ομολογία του ;

Τελειώνοντας θέλω να πω ότι δεν φέρομαι με ασέβεια στην οικογένεια του Παναγιώτη Βαζακόπουλου όταν αναφέρομαι σε πραγματικά γεγονότα που με θρησκευτική ευλάβεια απεκρύβησαν από τα Μ.Μ.Ε. που ασχολήθηκαν με την υπόθεση, όπως ότι ο Τάκης Βαζακόπουλος απειλούσε τον αδελφό του, με τον οποίο βρισκόταν σε συνεχή διαμάχη, ότι τα δύο αδέλφια την ημέρα της εξαφάνισης είχαν τσακωθεί, και ότι ο ίδιος ο αδελφός του Τάκη, έχει καταθέσει μήνες μετά ότι ο αδελφός του ζει και θα γυρίσει και ότι είχε μία φίλη στη Γαλλία και ότι μπορεί να έχει πάει σε αυτήν.

Δεν μπορώ τέλος να τον ικανοποιήσω με το να σταματήσω όπως μπορώ να υπερασπίζομαι τον πελάτη μου εφόσον πιστεύω απόλυτα ότι είναι αθώος και ουδέν επιλήψιμο έχει διαπράξει".


Πηγή: http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.