Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016

Τι δηλώνει ο συζυγοκτόνος για το έγκλημά του - Πως αντιδρούν οι συγγενείς του θύματος

Αν σας αρέσει αυτή η ανάρτηση, διαδώστε την.

"Αγαπούσα την γυναίκα μου" λέει ο συζυγοκτόνος της Χαλκιδικής


«Αγαπούσα την γυναίκα μου» είπε ο Κλοντ Λέσι ο οποίος σκότωσε την εν διαστάσει σύζυγό του στην Ορμύλια Χαλκιδικής.

Μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε, ο συζυγοκτόνος ανέφερε ότι είναι ένας ήσυχος άνθρωπος και πρόσθεσε: «Προσέφερα ότι μπορούσα στην οικογένειά μου. Αγαπούσα τη γυναίκα μου. Πάντα την αγαπούσα. Το ίδιο με αγαπούσε και εκείνη. Δεν την ζήλευα. Με αγαπούσε και το ήξερα».

Παράλληλα ο 33χρονος Αλβανός ισχυρίστηκε ότι η οικογένειας της Λέλας είναι υπεύθυνη για τον χωρισμό τους. «Η οικογένειά της δεν ήθελε να είμαστε μαζί. Κάποιοι μπήκαν στη μέση» είπε χαρακτηριστικά.

Επίσης τόνισε ότι δεν ήταν ποτέ βίαιος με την σύζυγό του και μάλιστα υποστήριξε πως όταν τσακώνονταν έφευγε από το σπίτι. «Όλα τα ζευγάρια μαλώνουν. Υπήρχαν διαφωνίες αλλά βίαιος δεν ήμουν ποτέ. Με κατηγορούν αλλά λένε ψέματα. Όταν υπήρχε έντονη διαφωνία εγώ έφευγα από το σπίτι» είπε.

Δείτε το βίντεο από το Ε



------------

"Δεν με ήθελε η οικογένειά της" λέει ο συζυγοκτόνος


«Η σχέση μου με τα πεθερικά μου δεν ήταν ποτέ καλή. Δεν με ήθελαν επειδή είμαι από την Αλβανία. Από την αρχή δεν είχαμε καλή σχέση» είπε ο 33χρονος συζυγοκτόνος, Κλοντ Λέσι, μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε.

«Εγώ όμως έλεγα ότι από τη στιγμή που η γυναίκα μου είναι δίπλα μου, δεν με νοιάζει για αυτούς» πρόσθεσε.

Αναφορικά με την απόφαση της Λέλας να πάρουν διαζύγιο τόνισε: «Δεν είχα κάνει κάτι για να θέλει να χωρίσουμε. Ήταν ξαφνικό. Το καλοκαίρι μου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε. Μετά έφυγα για λίγο καιρό στο εξωτερικό. Γύρισα πίσω και πάλευα για να μπορέσω να δω τα παιδιά μου, για να έχω μία επικοινωνία μαζί τους. Επί έξι μήνες δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Κοιμόμουν μόνο 2-3 ώρες. Πόσο να αντέξει το μυαλό; Δεν είχα δίπλα μου τα παιδιά μου. Όλα άλλαξαν απότομα».

Ο συζυγοκτόνος περιέγραψε τα γεγονότα που εκτυλίχθηκαν πριν σκοτώσει την άτυχη Λέλα: «Πήγα τον Φοίβο στην μητέρα του για να πάνε στα Θεοφάνεια. Είχαμε συμφωνήσει να μου τον φέρει πίσω το βράδυ. Περίμενα όλη μέρα να μου τον φέρει. Περίμενα επί ώρες να δω τον μικρό και έπινα. Δεν ήθελε να μου φέρει τον Φοίβο. Μου είπε ότι θα έβρισκε τους καλύτερους δικηγόρους και ότι δεν θα έβλεπα ξανά το παιδί».

«Άμα δεν μου έλεγε τίποτα, δεν θα είχαμε φτάσει σε αυτό το σημείο. Από κει και πέρα δεν θυμάμαι τι συνέβη. Όταν με κατηγόρησαν για φόνο, δεν το πίστευα» πρόσθεσε.

Όσο για τη σχέση του με τον μεγάλο του γιο, είπε: «Τον έπαιρνα κάθε μέρα από το σχολείο. Μία μέρα ξαφνικά δεν ήθελε ούτε να με δει, ούτε να μου μιλήσει».

Δείτε το βίντεο από το Ε



------------

"Είναι δειλός" απαντάει στον συζυγοκτόνο ο πεθερός του


«Είναι δειλία να λέει ότι δεν θυμάται τι έχει κάνει» δήλωσε ο πατέρας της άτυχης Λέλας, Λάμπης Μαυρομάτης απαντώντας σε όσα είπε νωρίτερα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου ο συζυγοκτόνος, Κλόντ Λέσι.

«Ένας άνθρωπος που έκανε μια αποτρόπαια πράξη δεν έχει το θάρρος να πει ότι εγώ το έκανα. Δεν θέλει να πάρει την ευθύνη και προσπαθεί να την επιρρίψει αλλού» τόνισε ο κ. Μαυρομάτης και συνέχισε λέγοντας ότι «Θα ήθελα να μας πει πότε εναντιωθήκαμε στην σχέση τους».

Παράλληλα, ο κ. Μαυρομάτης υπογράμμισε ότι «είναι φυσιολογικό να λέει ότι θέλει και να ακούει τους δικηγόρους του αλλά θα φανεί σύντομα πως περνούσε η κόρη μου μαζί του, γιατί το ψέμα έχει κοντά ποδάρια».

Δείτε το βίντεο:



------------

Ο συζυγοκτόνος ζητάει συγγνώμη από τα παιδιά του


Μετανιωμένος για τη δολοφονία της συζύγου του εμφανίστηκε ο 33χρονος Κλοντ Λέσι επιμένοντας ωστόσο ότι δεν θυμάται τίποτα από όσα συνέβησαν εκείνη την ώρα.

«Έχω μετανιώσει. Ποιος θα ήθελε να κάνει κάτι τέτοιο και μπροστά στα παιδιά του» είπε ο συζυγοκτόνος μιλώντας στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου στο Ε και πρόσθεσε:

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τα παιδιά μου. Δυστυχώς κατάφερα να είναι ορφανά και από μάνα και από πατέρα. Εγώ θα είμαι εδώ για τα παιδιά μου και θα σκέφτομαι ότι μία μέρα θα τα δω».

«Ακόμα δεν πιστεύω ότι έκανα κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να το εξηγήσω. Για μένα ζει. Είναι κάτι που δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχω κάνει. Στα καλά μου δεν θα το έκανα ποτέ» είπε ο συζυγοκτόνος.

Δείτε το βίντεο από το Ε




Πηγή: http://www.enikos.gr , http://www.enikos.gr , http://www.enikos.gr και http://www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.